Kom i form igen!!
Fra : cp@mail.tdcadsl.dk

Dato : 04-03-03 09:15

Kære gruppe.
Prøv et naturligt og sundt alternativ; Produkterne er 100%
urtebaserede og give dejlig velvære og energi selv når man taber sig.

Jeg er selvstændig forhandler af produkterne, og du kan besøge min
hjemmeside www.herbal-living.dk Siden er godt nok under konstruktion,
men du er velkommen til enten at ringe eller skrive på min
mailadresse.
Ring 98 56 58 90 eller mail til cp@herbal-living.dk
så fortæller jeg dig alt du vil vide.

Hvadenten du vil tabe dig, tage på eller bare holde vægten efter et
sort vægttab, så er dette noget for dig. Jeg følger personlig op på
hver enkelt kunde. Jeg giver støtte og opmuntring i de svære perioder
og ros i de gode.

Jeg glæder mig til at høre fra dig.
Varme hilsener
Cathrine Pedersen
Herbal Living

Fra : Carsten Riis

Dato : 04-03-03 14:34

cp@mail.tdcadsl.dk wrote:

> så fortæller jeg dig alt du vil vide.

Kære Cathrine

Denne gruppe er ikke nogen reklamesøjle for erhvervsdrivende.
Dine reklamer må du godt beholde for dig selv.

Har du tilgengæld svar på konkrete spørgsmål til de produkter som du
sælger, så er du mere end velkommen til at svare på sådanne spørgsmål
(samt placere en "reklame" i din signatur).
Men decideret reklame: Nej tak!

Læs lidt mere om hvordan man opfører sig på nyhedsgrupperne på
http://www.usenet.dk
Det er ikke så svært, så snart man har det lært.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
http://www.bloddonor.dk

Fra : Cathrine Pedersen

Dato : 04-03-03 14:52

Til Carsten.
Jeg beklager hvis jeg har trådt dig over tæerne med
min ageren reklamesøjle. Dit valg om ingen reklamer
respekteres hermed.
Cathrine Pedersen

Fra : Carsten Riis

Dato : 04-03-03 17:09

Cathrine Pedersen wrote:

> Dit valg om ingen reklamer
> respekteres hermed.

Det er såmend ikke mit valg.... Det er et valg som i debatten om
tilblivelsen af gruppen er blev vedtaget af de debattører som nu engang
var med til tilblivelsen.

Ønsker du, at det skal laves om, så er du velkommen til at lave et
forslag i news:dk.admin hvor man debatterer den slags

Jeg kan bare røbe, at det nok bliver en svær og kort debat.

Fra : Therese

Dato : 04-03-03 18:55

Meget OT

Hvordan kan det være, at jeg ikke kan læse Cathrines indlæg men kun Carstens
svar?

--
Mange hilsner
Therese

Fra : Henrik

Dato : 04-03-03 20:07

"Therese" <therese@SLETelverdalen.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan kan det være, at jeg ikke kan læse Cathrines indlæg men kun
Carstens
> svar?

Det er nok fordi at Cathrine meget rigtigt har slettet sit indlæg inden du
trak indlæg hjem til dig fra gruppen.

Men bare rolig du er ikke gået glip af noget disse "selvstændige" MLMer
bliver aldrig klogere, og dog jeg blev og jeg spare penge hver dag .

Mvh
Henrik