MobilUnlock Åbner snart en ny afdeling i K~
Fra : MobilUnlock

Dato : 03-03-03 22:40

Til alle vores kunder i København og omegn kan vi med glæde meddele at
MobilUnlock nu inden for kort tid også åbner en afdeling i København.

Med Venlig Hilsen
Dragan Milenkovic
= : o)

MobilUnlock
www.MobilUnlock.dk
www.GsmUnlock.dk
www.SimLaas.dk
www.Unlock.dk
E- mail: info@unlock.dk
Tlf. (+45) 61 18 26 46

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 03-03-03 22:49

Men du mener ikke, at du skal rette fejlen på forsiden?

Du er IKKE den eneste der låser SPV-telefoner op, og du var heller
ikke den første. Det er falsk reklame, do!

PS! Dit indlæg hører ikke til her i gruppen. Det ved du tilsyneladende
godt, da du har postet i mindst 2 grupper!

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din mobiltelefon!

simlock.dk fejrer fødselsdag i marts, med tilbud til alle modtagere af
nyhedsbrevet - så tilmeld dig: http://www.simlock.dk/nyheder.php

Fra : MobilUnlock

Dato : 03-03-03 23:01

Hej...
Det var en fejl at skrive dette i denne gruppe og dette beklages...
Ang. det du skrev....
Jeg var den første..
Ang. Den eneste.. Ja kig på datoen.. Det var den 25.02.2003 fjols.. Få dig
et liv i stedet for at værre efter alle folk der skriver i disse
nyhedsgrupper.

Hvis du kigger tilbage så er du den eneste der hele tiden er efter folk.....
tror du, at du har ene ret på at skrive i disse nyhedsgrupper.?

Med Venlig Hilsen
Dragan Milenkovic
= : o)

MobilUnlock
www.MobilUnlock.dk
www.GsmUnlock.dk
www.SimLaas.dk
www.Unlock.dk
E- mail: info@unlock.dk
Tlf. (+45) 61 18 26 46

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 03-03-03 23:13

Dragan skrev:

>Det var en fejl at skrive dette i denne gruppe og dette beklages...

Pudsigt nok, så skrev du i denne gruppe EFTER

Du kan slette dit indlæg, hvis det vitterligt var en fejl.

>Ang. det du skrev....
>Jeg var den første..

Nope. Dermed ikke sagt at simlock.dk var - for jeg fik løsningen fra
en anden.

>Ang. Den eneste.. Ja kig på datoen.. Det var den 25.02.2003 fjols..

Tal da pænt, tak. Det er nu stadig falsk reklame, da det jo tydeligvis
'udstråler', at du er den eneste der kan låse denne telefon op. Og
HVIS vi skal tale om datoer osv, så har jeg allerede nævnt én gang
nævnt, at simlock.dk tilbød det fra d. 24. februar. Jeg mener nu ikke
det er nødvendigt at hænge sig i datoer osv., men jeg mener du bør
rette teksten, så du ikke laver falsk reklame. Det er blot at lade
være med at skrive at du er den første og eneste - hvilket jo ikke som
sagt ikke er korrekt.

>Få dig et liv i stedet for at værre efter alle folk der skriver i disse
>nyhedsgrupper.

Det er jeg absolut heller ikke. Det er blot både forkert og falsk
reklame det du laver, og det er jeg (som konkurrent) selvfølgelig ikke
helt tilfreds med.

>Hvis du kigger tilbage så er du den eneste der hele tiden er efter folk.....

Jeg er ikke helt tiden efter folk. Ja, nu kunne jeg gentage hvad jeg
lige har skrevet...

>tror du, at du har ene ret på at skrive i disse nyhedsgrupper.?

Selvfølgelig ikke. Det har jeg ikke påstået, og det er da en underlig
tanke at komme med - jeg beder dig blot om at lade være med at lave
falsk reklame.

FUT: dk.marked.privat.telefon.mobil.unlock - da det i hvert fald ikke
har noget med teknik at gøre.

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : SimZonen.dk

Dato : 07-03-03 19:52

-Vi kan nu som de første og eneste i Danmark unlocke SPV telefonerne..

Tro på det..

Og ja, jeg har set datoen, men det hører sig stadig ikke til på forsiden.
Jeg vælger stadig at kalde det falsk reklame. I øvrigt synes jeg det er at
røvrende folk. Hvorfor ikke bare lige smide beskrivelsen op på siden, og så
tilbyde at hjælpe folk for et mindre beløb. Mig bekendt skal der ikke
ekstern udstyr til!

Mvh René