Opdatering af ocx [VB6 SP5]
Fra : Jens Vestergaard

Dato : 13-03-01 08:28

Sidder og makker med følgende.

På en maskine udvikler jeg en ocx, som jeg tester på en anden maskine. Når
jeg re-kompilerer ocx'en (direkte til den anden maskines \System-mappe),
siger VB-projektet på test-maskinen, at det ikke kan loade ocx'en.

Det gør ingen forskel, om jeg registrerer ocx'en hver gang - og det gør
tilsyneladende heller ingen forskel, hvilken 'Version Compatabillity', jeg
har valgt for ocx'en. I test-projektet er der tjek ved 'Update ActiveX
Controls'.

Hvor ligger problemer? Bortset fra hos mig....

---
mvh
Jens Vestergaard
www.railsoft.dk

Fra : Asbjørn Sloth Tønnes~

Dato : 13-03-01 11:42

http://www.activeserverpages.dk/aspdigital/kapitel5/reg_com.asp

Start menuen -> KØR "regsvr32.exe /u C:\mydll.dll"
afreg.

Start menuen -> KØR "regsvr32.exe C:\mydll.dll"
reg.

Fra : Jens Vestergaard

Dato : 13-03-01 12:39

"Asbjørn Sloth Tønnesen" <Asbjorn@caduceus.dk> skrev i en meddelelse