frontpage xp
Fra : Michael Frandsen

Dato : 03-03-03 17:23

efter at jeg har installeret ny harddisk og flyttet allt info over på den
nye kan jeg ikke åbne frontpage, den skriver at der er en fejl. jeg har
prøvet alt og vil nu slette office pakken og geninstallere den. men det kan
jeg ikke få lov til, den siger at den skal bruge min office cd og på den kan
den ikke finde den fil som skal bruges. findes der et prog som kan slette
alle mine office filer så jeg kan starte forfra

Fra : Nexuz

Dato : 04-03-03 06:45

Kære Michael!
Hvordan har du lagt al din data over på den anden harddisk?
Jeg kan forestille mig du bare har lagt det over manuelt, som man ikke
skal gøre med installeret data. Du skal enten bruge noget det hedder
GHOST, eller du kan flytte officemappen tilbage til dens oprindelige
plads, og uninstallere det derfra. Og så derefter installere det igen på
den nye harddisk.
Håber det hjalp dig en smule :)

http://www.kandu.dk/

Fra : Michael Frandsen

Dato : 04-03-03 12:26

jeg har flyttet det over ved hjelp af det program som følger med seagate
harddisken, da jeg ikke kan få kan finde ud af bruge ghost

Fra : Nexuz

Dato : 04-03-03 19:38

Well ... at ghoste er ikke særlig svært!
Men hvis jeg så var dig, så flyt bare office-mappen tilbage, og så
uninstaller! Og så er det bare at installere den på den nye harddisk!

http://www.kandu.dk/

Fra : pre

Dato : 04-03-03 20:02

Det er utroligt at de der mennesker ikke er begavede nok til art forstå at
vi ikke bryder os om at se nogetsomhelst til Kandu folkene. Bliv i jeres
egen gade.
pre

mailto:perian&#64postkasse.net

Fra : Michael Frandsen

Dato : 11-03-03 23:31

jeg prøvede tidligere at få løst det samme problem, evt med tredie parts
program som kunne sammensætte data, uden held. vi har løst det hos os med at
1 gang om ugen laver vi en export at info .pst fil som vi lægger i fælles
filer og der tager den anden part filen fra og inportere data. det er en
lift besværlig måde at gøre det på men det fungere.
p.s. jeg brugte ca 100 timer på nettet i forsøg på at løse problemet, uden
held

mvh
Michael

Fra : Michael Frandsen