charlotte birchow
Fra : \"Lone Nielsen/KAD\"

Dato : 03-03-03 13:24

Hej
Jeg her tidligere set, at der har været indlæg vedr. CB. videobånd og så
ville jeg høre om en kunne hjælpe mig....
Jeg har købt det nye bånd, hvor der er 4 programmer på og det er jo fint
nok, men hvordan træner jeg bedst efter det, et program hver dag
el.....??.........for der er ikke stræk-ud-øvelser efter nogen af dem og
det har hun jo på de andre videobånd....

Jeg vil træne disse programmer for at få nogle af de for-meget-kilo
ommøbleret til muskler og det vel kunne lade sig gøre.....???

Hvordan gør jeg.....?

mange hilsner

Lone..

Fra : Girlie

Dato : 13-03-03 21:51

> [...]
>
> Jeg vil træne disse programmer for at få nogle af de for-meget-kilo
> ommøbleret til muskler og det vel kunne lade sig gøre.....???

Hej Lone

Jeg bruger selv CB's total fedtforbrænding flittigt, og jeg kan allerede
efter et par uger mærke og se resultater (fordi jeg også har omlagt kosten)!
Det er supereffektivt, og man undgår at kede sig, fordi man skifter program
hver dag.

Videoen består af 4 programmer, som du ved, og dem skal man lave i løbet af
ugen, ét program dagligt.

Jeg gør således:
Mandag : program 1
Tirsdag: program 2
Onsdag : program 3
Torsdag: pause
Fredag: program 4
Lørdag : program 3
søndag: pause

På denne måde kommer man igennem hele kroppen på en uge, plus kroppen får en
pause til at restitutere sig selv og opbygge musklerne.

Jeg forstår altså ikke, det du siger med at der ikke er stræk-ud-øvelser
efter nogle af dem...har du set båndet overhovedet? der er nemlig 5-7
minutters udtrækningsøvelser efter hvert eneste program!! Også disse er ret
effektive og modvirker ømheden...

Hvis du vil tabe fedt og kg, så skal du kombinere med noget
konditionstræning hver dag, få pulsen op og svede det af. Med disse videoer
får du opbygget musklerne indenunder fedtet, og du bliver opstrammet, men
det får altså ikke kiloene til at smelte væk

Men skønt, det er det..jeg vil helt klart anbefale dette bånd til alle,
netop fordi det er noget nyt hver dag

Fra : \"Lone Nielsen/KAD\"

Dato : 14-03-03 09:07

Hej igen.
Tak for svaret, det blev jeg glad for, for nu kan jeg se at jeg vistnok
gør det rigtigt, jeg har nemlig et fedtforbrændningsbånd som jeg først går
igang med og så et program bagefter, så det tager en lille time og jeg
holder bare pause nogle andre dage end dig, så det var rart.
Ja, jeg fandt ud af, at jeg skal strække ud ind imellem, så det gør jo
osse det lidt mere varieret......
Jamen, så glæder jeg mig til at mærke efter om 1 - 2 uger, for jeg er på
2. uge nu med båndet......

For jeg har osse lagt nogle kostvaner om......

Rigtig god weekend til jer alle.

Kh
Lone