Køler til 1Unit server???
Fra : Jonas Ibsen

Dato : 03-03-03 11:24

Hejsa...

Jeg har bestilt et 1 U server kabinnet + et Intel bundkort og en P4 CPU...
hvad gør jeg med køler - der er jo ikke meget højde i sådan et kabinet...
svar hurtigt tak

/Jonas Ibsen

Fra : Ukendt

Dato : 03-03-03 11:45

Mener at itbutikken.dk har en 1U køler til P4
Ellers prøv at lege lidt med google - den er trods alt din ven...

Asger

Fra : Johnny Larsen

Dato : 14-03-03 13:57

Jeg arbejder i et IT firma der sælger 1u kølere (intels originale). Prisen
er 420,- incl.moms.

Mvh.

Johnny

Fra : Michael Andreasen

Dato : 15-03-03 18:04

> Jeg arbejder i et IT firma der sælger 1u kølere (intels originale). Prisen
> er 420,- incl.moms.
> Mvh.
> Johnny

Som kan klare hvor stor en cpu?