TCP i Delphi 7?
Fra : Harald

Dato : 27-01-03 17:11

Hej

I Delphi 6 var der under Internet fanen 2 komponenter TClientSocket og
TServerSocket, disse er ikke med i Delphi 7. De 2 komponenter har jeg brugt
i nogle programmer så hvad gør jeg nu hvis jeg ikke vil bøvle med threads og
Indy? Kan man finde dem nogen steder eller hive dem ud af Delphi 6 og ind i
Delphi 7?

Mvh
HK

Fra : David A. D. Konrad

Dato : 27-01-03 17:16

"Harald" <swobu@kroning.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
og
> Indy? Kan man finde dem nogen steder eller hive dem ud af Delphi 6 og ind

Du skal installere dem i 7'eren - den "fødes" ikke med disse komponenter.
Installer packagen dclsockets70.bpl.

Fra : Harald

Dato : 27-01-03 17:24

"David A. D. Konrad" <david_konrad@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> og
>
> Du skal installere dem i 7'eren - den "fødes" ikke med disse komponenter.

Og så virker det fint, tak for det.

Mvh
HK