Musik fra bestemt periode?
Fra : Janus Høi

Dato : 02-03-03 23:28

Kan man søge et sted på nettet efter musik der kom et bestemt år?

Jeg tænker, som man for eksempel kan søge efter film fra bestemte årstal på
www.imdb.com.
--
Janus Høi

Fra : Jan Andersen

Dato : 03-03-03 01:49

"Janus Høi" <Palle@gulvballe.com> skrev i en meddelelse
> Kan man søge et sted på nettet efter musik der kom et bestemt år?
>
> Jeg tænker, som man for eksempel kan søge efter film fra bestemte årstal

> [...]

Jeg ved ikke om det er noget i retning af dette du søger? Men hvis du gogler
CASH BOX TOP SINGLES, kommer du ind på top 100 for hver eneste år og uge
i 50-60-70-80èrne, der er meget godt at hente der. Håber det kan hjælpe
lidt.
En anden vej er fek.s at gogle HITS OF og så det år man søger ek.s- hits of
1993-.
MVH JAN.

Fra : MP Jakobsen

Dato : 03-03-03 15:12

"Janus Høi" <Palle@gulvballe.com> wrote in message
> Kan man søge et sted på nettet efter musik der kom et bestemt år?
>
> Jeg tænker, som man for eksempel kan søge efter film fra bestemte årstal

> [...]

http://www.allmusic.com

et forsøg på at lave imdb på musik... Jeg ved ikke om det er helt vellykket,
men ofte en stor hjælp!

MP

Fra : Peter G

Dato : 04-03-03 15:40

"Janus Høi" <Palle@gulvballe.com> wrote:

>Kan man søge et sted på nettet efter musik der kom et bestemt år?
>
>Jeg tænker, som man for eksempel kan søge efter film fra bestemte
>årstal på www.imdb.com.

Jeps. Kig nærmere på Allmusic.com

--
M.v.h. / Kind regards, Peter. Email address works.
Gruppen har en OSS (Ofte Spurgte Spørgsmål), ja den har så: