Java og HTML koder
Fra : Jesper Hansen

Dato : 02-03-03 21:58

Hejsa

Stor var min glæde da jeg fandt http://www.egenhjemmeside.dk/ for der var
masser af koder til det ene og det andet, men hvorfor kan jeg ikke få det
til at virke på min side som jeg laver i Frontpage 2000.

Jeg ville gerne have en "gør til startside" funktion, hvad skal jeg gøre,
koden på egenhjemmeside er som følger " <A style="cursor:hand;"
onClick="this.style.behavior='url(#default#homepage)';this.setHomePage('http
://EgenHjemmeside.dk'>www.egenhjemmeside.dk/');">EgenHjemmeside.dk til din startside</a> "

Selvfølig med mit link istedet for egenhjemmeside osv. men kan ikke få det
til at funke, hvordan gør jeg ???

Jesper c",)

Glad amatør, med stort A
www.sydhavsoernesbowlingklub.dk

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 03-03-03 01:38

Husk at have det hele på en linie.

Fra : Jesper Hansen

Dato : 03-03-03 20:51

Hejsa Jens

Ehmm, det virker ikke, eller skulle jeg sige det ødelægger min navigations
menu. Koden jeg snakker om er herunder
<script language="javascript">
function click()
{
if (event.button==2)
{
alert('Kontakt webmaster, hvis du ønsker at gøre brug af elementer fra vores
site')
}
}
document.onmousedown=click
</script>

De siger det skal stå i <head>
Hvad gør jeg galt ?

Jesper c",)

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 05-03-03 20:02

Alt! du bilder dig ind at det beskytter noget som helst - du kunne lige så
godt skrive "æv-bæv - hvis du er uvidende nok, vil du ikke kunne benytte
noget fra min side, men ellers er det nemt nok!" - prøv f.eks. at åbne din
hjemmeside i en browser og benyt dig af print-screen-funktionen.

--
ahw

Fra : Jesper Hansen

Dato : 05-03-03 21:30

Ja ja, men faktisk viser det sig jo at de fleste er uvidende nok.

Jeg vil som bare lære noget og prøver mig frem.

Hilsen Jesper c",)

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 05-03-03 23:50

Det forstår jeg skam udmærket - blot du ikke tror at det er en
universalløsning.

Fra : Jesper Hansen

Dato : 06-03-03 00:05

Den bedste universalløsning der findes må være at klippe telefonledningen
over og blive i sin seng med dynen over hovdet

Jesper c",)

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 06-03-03 00:40

En rimelig kedelig løsning

Fra : Jesper Hansen

Dato : 03-03-03 20:51

Hejsa Jens

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 04-03-03 16:27

Det klarer du nemt bare slet hele dette script. Det beskytter
alligevel ingenting og ødelægger folks mulighed for at bruge højre
museknap.

Fra : Jesper Hansen

Dato : 04-03-03 16:40

Det var jo det der var meningen.

Jesper c",)

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 04-03-03 18:22

"Jesper Hansen" <jmh@hansen.tdcadsl.dk> skrev :

>Det var jo det der var meningen.

Sikreste måde at jage sidens brugere væk og beskytter ingenting.