rack kabinetter
Fra : Fidolinux

Dato : 02-03-03 19:01

Hvor køber man billigst subject ?
Helst i str. 1, 2, 3 og 4 unit

Hvad med køling i sådanne, hvis man nu ønsker at smide en lille duron op.
Hvem sælger 1 units kølere?

Fra : Ukendt

Dato : 02-03-03 19:25

Det billigste sted jeg fandt, var itbutikken.dk - og hvad angår blæsere,
tror jeg, at jeg fandt min via google og lidt andet...

asger

Fra : Michael Andreasen

Dato : 02-03-03 21:59

"Asger" <mail(at)tedbundy.dk> wrote in message
> Det billigste sted jeg fandt, var itbutikken.dk - og hvad angår blæsere,
> tror jeg, at jeg fandt min via google og lidt andet...
> asger

Jeg forsøgte for 3-4 dage siden at bestille et par 1u's hos itbutiikken..
fik en mail med 40 dages levering eller noget i den retning.

http://www.datateam.dk Er de et par procent dyrerere, men de kan levere på 7
dage.

Mvh
Michael

Fra : Søren Jakobsen

Dato : 03-03-03 07:24

hep

> Jeg forsøgte for 3-4 dage siden at bestille et par 1u's hos itbutiikken..
> fik en mail med 40 dages levering eller noget i den retning.

> [...]

DataTeam sælger da kun til Detailhandlere?

Vi har 1 - 5 unit kabinetter, samt kølere til 1unit ..

Mvh
Søren Jakobsen
DataMusen.dk

Fra : Troels Hansen

Dato : 03-03-03 08:31

Michael Andreasen wrote:
> [...]
>

> Jeg forsøgte for 3-4 dage siden at bestille et par 1u's hos itbutiikken..
> fik en mail med 40 dages levering eller noget i den retning.

Danbit har nogle rack kabinetter, til ca. 1500kr + moms hvis jeg husker
ret....

Fra : teamea

Dato : 24-03-03 20:03

"Michael Andreasen" <maskinen2000@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Jeg forsøgte for 3-4 dage siden at bestille et par 1u's hos itbutiikken..
> fik en mail med 40 dages levering eller noget i den retning.

Du kan leje en 1U billigere end du nogensinde kan hoste den for selv

http://powerraq.com

Fra : Fidolinux

Dato : 02-03-03 21:24

de må gerne være brugte, standen er ligefedt

Fra : Johnny Larsen

Dato : 20-03-03 08:21

Kontakt mig på jl@compare.dk - Jeg har nogle brugte rackkabinetter stående
til en fornuftig pris. Også 1u kølere.