Norah Jones
Fra : Thomas

Dato : 02-03-03 16:16

Hejsa

Hvad hedder den første sang, der bliver spillet i reklamen
for den nye Norah Jones CD?

Mvh. Thomas

Fra : Gert N

Dato : 02-03-03 18:24

Du mener hende den 100xopreklamerede amerikaner. Jeg ved det ikke og vil
heller ikke vide det.

Fra : Mikael Schøler

Dato : 02-03-03 19:10

"Gert N" <gertstjerne@get2net.dk> wrote in message
> Du mener hende den 100xopreklamerede amerikaner. Jeg ved det ikke og vil
> heller ikke vide det.

Hvorfor svarer du så? :)

Hvis det er den som er hendes single fra pladen, så mener jeg den hedder
"don't know why"..

Mikael

Fra : Troels

Dato : 02-03-03 20:02

> Hvis det er den som er hendes single fra pladen, så mener jeg den hedder
> "don't know why"..

Og den anden hedder "Come away with me". Bare lige så det kom med også

/Troels

Fra : RH

Dato : 02-03-03 23:11

"Gert N" <gertstjerne@get2net.dk> wrote in news:3e623e2b$0$4298
$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> Du mener hende den 100xopreklamerede amerikaner. Jeg ved det ikke og vil
> heller ikke vide det.

Du kan åbenbart ikke lide Norah Jones. Må jeg spørge hvorfor?
Det lyder jo ikke til, at du har lyttet til hendes musik.

Mvh
RH.

Fra : Lars Ehlers

Dato : 03-03-03 04:24

On Sun, 2 Mar 2003 18:24:10 +0100, "Gert N" <gertstjerne@get2net.dk>
wrote:

>Du mener hende den 100xopreklamerede amerikaner. Jeg ved det ikke og vil
>heller ikke vide det.

Jeg aner ikke, hvor opreklameret Norah Jones er i Danmark, men hendes
plade er ganske udmærket (hvis man er til den slags musik).

Desuden vandt hun fem Grammys, så helt dårlig kan hun vel ikke
være....

--
Lars Ehlers, San Francisco
Arbejde: http://www.digitalpersona.com

Fra : paw jeppesen

Dato : 03-03-03 12:27

"Lars Ehlers" <NOSPAMehlers@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> Arbejde: http://www.digitalpersona.com
> Fritid: http://pages.sbcglobal.net/sanfranehlers/mustang.htm
> "Screw you guys I'm going home" (Eric Cartman)

Selv om man har solgt en masse plader, og vundet en masse priser, betyder
det nødvendigvis ikke at man er god....

e-block

Fra : MP Jakobsen

Dato : 03-03-03 15:07

> Selv om man har solgt en masse plader, og vundet en masse priser, betyder
> det nødvendigvis ikke at man er god....
>
> e-block

Enig, det synes jeg personligt Nik og Jay er et udemærket eksempel på. Men
også anmelderne, og faktisk hver eneste person jeg har snakket om Norah
Jones med har også været temmeligt begejstrede.

Men det er vel dybest set smag og behag.

MP

Fra : Troels

Dato : 03-03-03 12:50

> Desuden vandt hun fem Grammys, så helt dårlig kan hun vel ikke
> være....

Var det egentligt ikke 8?

De numre jeg har hørt fra albummet har også været rigtigt gode.

/Troels

Fra : Lars Ehlers

Dato : 03-03-03 16:16

On Mon, 3 Mar 2003 12:50:09 +0100, "Troels"
<tllund@[nof******spam]hotmail.com> wrote:

>Var det egentligt ikke 8?
>
>De numre jeg har hørt fra albummet har også været rigtigt gode.

Nej, det var 5:

http://grammy.aol.com/news/academy/2003/0223wrap.html

Musik er jo altid et spørgsmål om smag og behag, personlig mener jeg
at hun fortjente priserne.

Fra : Henrik Vest

Dato : 05-03-03 00:51

"Troels" <tllund@[nof******spam]hotmail.com> skrev

> Var det egentligt ikke 8?

Kommer an på hvordan du tæller ...

Norah Jones fik følgende titler
Album Of The Year
Record Of The Year,
Best Female Pop Vocal Performance,
Best Pop Vocal Album.
Best New Artist.

derudover vandt
Jesse Harris, Song Of The Year, "Don't Know Why,"
Arif Mardin, Producer Of The Year/Non-Classical for albummet Come Away With
Me
S. Husky Höskulds & Jay Newland, Best Enginered Album/Non-Classical for
albummet "Come Away with me"

set på http://grammy.aol.com/awards/winners2003.html

mvh
Henrik V