Andet multimedie
bentjuul 3670
Banner presning ! ( Gif størrelser )
Fra : Kim Larsen

Dato : 05-01-01 21:47

Hej alle sammen.

Nu bider jeg i det sure æble og beder gruppen om hjælp.

Jeg har lavet 2 bannere, til mit website. To af kravene er at banneren skal
være på max 15 kb og i gif format.

Men uanset hvordan jeg trykker, presser og reducere kan jeg ikke få dem
længere ned end dem som er postet i dk.binaer. Header : Banner presning.

Jeg håber fantastisk meget at en af jer kan hjælpe mig !

Og pleaseeee, nu ikke nogen diskussioner om for og imod banner fremvisninger

Kim
Odense

Fra : Niels Svendsen

Dato : 05-01-01 22:42

Skal det absolut være i gif? du har meget større muligheder for at komprimere i jpg, og hvorfor ikke banner i jpg-format?

--
Niels W. Svendsen
Baltorpvej 173, 2. tv.

Fra : Kim Larsen

Dato : 05-01-01 23:07

Fordi det selskab som varetager mine bannerrotationer ikke vil have andet en
gif. Hvorfor har de endnu ikke givet mig en fornuftig forklaring på

Kim

Fra : Frans Jensen

Dato : 05-01-01 23:07

On Fri, 5 Jan 2001 21:46:33 +0100, "Kim Larsen"
<webpoint@gmx.net> wrote:

>Jeg håber fantastisk meget at en af jer kan hjælpe mig !

har postet et svar i dk.binaer

>Og pleaseeee, nu ikke nogen diskussioner om for og imod banner fremvisninger

nej nej da

--
linuxsiden er opdateret
http://home10.inet.tele.dk/f_jensen/linux.htm

Fra : Niels Svendsen

Dato : 06-01-01 01:02

Tjaa
hvis det absolut skal være i gif-format, så prøv først og fremmest at begrænse antal brugte farver, det gør den helt store forskel, når man skal presse en gif.