rullepanel/rullemenu
Fra : Kjeld Bentzen

Dato : 02-03-03 12:21

jeg ville godt lave en tektsboks med rullepanel, eller en rullemenu, i
hvilken jeg kunne skrive forskellige ting som f.eks. golf, firma, familie
o.s.v, og når man kommer kom til et at punkterne og trykker på det, skulle
den gå videre til en helt anden side på internettet.
jeg har ikke kunnet finde ud af det.
er der nogen der kan hjælpe mig.
med venlig hilsen
kjeld bentzen

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 02-03-03 14:01

Kjeld Bentzen
skrev i news:3e61e913$0$42574$edfadb0f@dread11.news.tele.dk
> [...]
> familie o.s.v, og når man kommer kom til et at punkterne og trykker
> på det, skulle den gå videre til en helt anden side på internettet.

Her er en rimelig nem måde at lave det på, og det meste er forærende:
http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex1/combodescribe.htm

Men ellers ku´du prøve om ikke der var andre lækkerier i denne søgning
på Google
http://www.google.com/search?q=drop%20down%20menu

Jeg ved ikke om der er en måde at gøre det på med FP.

--
Mvh - Arne Lorenzen - FZS 600
MC Touring West Senior 98 (www.senior98.dk)

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-03-03 14:12

"Kjeld Bentzen" <bentzen@post1.tele.dk> skrev :

>jeg ville godt lave en tektsboks med rullepanel, eller en rullemenu,

<form>
<select style="width: 150px"
onChange="window.open(this.options[this.selectedIndex].value,'_self')">
<option selected>vælg et link</option>
<option value="link1.htm">Link1</option>
<option value="link2.htm">Link2</option>
<option value="link3.htm">Link3</option>
</select>
</form>