Danish Music Awards
Fra : Thomas

Dato : 01-03-03 23:41

Hejsa

Her er lidt strøtanker omkring "Danish Music Awards"....
Bare mine personlige meninger, kommentarer og spørgsmål...

1. Bandet 'Blue' "spillede sammen med" Elton John... Nu er
mit spørgsmål så... Har Elton John nogensinde fået "Sir"
titlen som f.eks. "Sir Cliff Richard" og "Sir Paul McCartney"
har fået "Sir" udmærkelsen i England...
Nåja forresten... Timm Vladimir præsenterede "Blue" som 5
(FEM!) bandmedlemmer... Mig bekendt er de kun 4.. *gg*
Gad vide om han talte Elton John med...

2. Jon var nomineret i en af de første kategorier... Da hans
navn blev nævnt blev han Buh'et ud... Hold kæft hvor jeg
grinede... Syntes i andre ikke at det var fedt at Jon blev
buh'et ud???

3. Carpark North... Et band jeg har/ (har haft) stor respekt for...
Men!!! Det de leverede i aften, var uden tvivl 100% playback...
Det er sgu da for ringe....Der var en del andre bands der også
var playback... Bla. Melanie C... Det er da for kikset!!!

4. Sanne Salomonsen spillede... Hvad er det de kalder hende?
Danmarks "Rock Mama"? Hvor gammel er det nu lige hun er?
Midt i 40'erne??

5. Dansk Rock - Det var sgu da fedt at Raveonettes vandt... Jeg
havde sgu troet at D-A-D rendte med den pris... Men det var da
en positiv overraskelse...

6. Kort kommentar - Æres Pris til Peter Belli - VELFORTJENT!!

Nå... Just my 2 cents...

Mvh. Thomas E.
http://come.to/fjongkashmir

Fra : Brian

Dato : 01-03-03 23:47

Det der band "MEW" som spillede, hvad hed det nummer?
Syntes ikke jeg har hørt/set det band/navn før.

Mvh
Brian

Fra : Christian Muus

Dato : 01-03-03 23:56

"Brian" <hougeREMOVE@smart-tech.dk> skrev i en meddelelse
> Det der band "MEW" som spillede, hvad hed det nummer?
> Syntes ikke jeg har hørt/set det band/navn før.

Nummeret hed "Snowbrigade"

Christian

Fra : RH

Dato : 02-03-03 00:12

"Thomas" <Thomas.Elbo@Privat.dk> wrote in news:3e613701$0$32031
$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> Hejsa

Hej med dig.

> [...]
> mit spørgsmål så... Har Elton John nogensinde fået "Sir"
> titlen som f.eks. "Sir Cliff Richard" og "Sir Paul McCartney"

Aner det ikke. Jeg ved bare at Elton John rules!

> Nåja forresten... Timm Vladimir præsenterede "Blue" som 5
> (FEM!) bandmedlemmer... Mig bekendt er de kun 4.. *gg*
> Gad vide om han talte Elton John med...

Det må vi da ikke håbe for Eltons Skyld!
Elton John har mere talent alene end dem i Blue har tilsammen.

> 2. Jon var nomineret i en af de første kategorier... Da hans
> navn blev nævnt blev han Buh'et ud... Hold kæft hvor jeg
> grinede... Syntes i andre ikke at det var fedt at Jon blev
> buh'et ud???

Jeg fik nu lidt ondt af ham.

> [...]
> Det er sgu da for ringe....Der var en del andre bands der også
> var playback... Bla. Melanie C... Det er da for kikset!!!

Det er fordi kunstnerne ikke kan synge og spille live uden, at det lyder
tæerkrummende pinligt.
The Corrs er en af undtagelserne. George Michael ligeså.

> 4. Sanne Salomonsen spillede... Hvad er det de kalder hende?
> Danmarks "Rock Mama"? Hvor gammel er det nu lige hun er?
> Midt i 40'erne??

Alder har ingen betydning.

> 5. Dansk Rock - Det var sgu da fedt at Raveonettes vandt... Jeg
> havde sgu troet at D-A-D rendte med den pris... Men det var da
> en positiv overraskelse...

Overraskelse ja, positiv nej. D-A-D eller Saybia skulle have vundet.

> 6. Kort kommentar - Æres Pris til Peter Belli - VELFORTJENT!!

Enig!

Mvh
RH.

Fra : Thomas

Dato : 02-03-03 00:21

Hey

Her er så mine svar, på de første svar som min mail har fået...

> Aner det ikke. Jeg ved bare at Elton John rules!

Helt klart... Det gør han... Jeg er bare nysgerrig... HAR han
fået "sir" titlen ??

> Jeg fik nu lidt ondt af ham.

Ja det er da også synd for den drengerøv *gg*
Men det var velfortjent!!! Og det er ikke bare Jon... Det er hele
"Popstars" konceptet...

> Det er fordi kunstnerne ikke kan synge og spille live uden, at det lyder
> tæerkrummende pinligt.
> The Corrs er en af undtagelserne. George Michael ligeså.

Kashmirs spillede live... Tim Christensen spillede live... Og det lød fedt.
Jeg har før hørt Carpark North spille live, hvor det også lød fedt...
Så hvorfor ikke også levere varen live i aften???

> Alder har ingen betydning.

Nej... Overhovedet ikke... Hun er sgu stadig cool.... Jeg var bare lige
nysgerrig... Nogen der kender hendes alder??

> Overraskelse ja, positiv nej. D-A-D eller Saybia skulle have vundet.

Nja... Det er sgu efter min mening rart, at der kommer noget helt nyt,
(og ikke mindst nyskabende) på sejrsskammelen...

> Enig!

Så var der da noget vi var enige om... *gg*

Mvh. Thomas E. Jensen
Webmaster : http://come.to/fjongKashmir

Fra : Butterfly McQueen

Dato : 02-03-03 02:31

"Thomas" <Thomas.Elbo@Privat.dk> skrev i en meddelelse
> Hey
>
> Her er så mine svar, på de første svar som min mail har fået...

> Helt klart... Det gør han... Jeg er bare nysgerrig... HAR han
> fået "sir" titlen ??

Ja.

Fra : Christian Muus

Dato : 02-03-03 11:45

> [...]
> Jeg har før hørt Carpark North spille live, hvor det også lød fedt...
> Så hvorfor ikke også levere varen live i aften???

Ja, sågår Nik og Jay spillede live!

Men apropos; jeg kunne ikke rigtigt vurdere om Mew spillede live? Det måtte
da i hvert fald være svært i sådan en blæst

Christian

Fra : Thomas H.

Dato : 02-03-03 13:13

"Christian Muus" <gergenxxx@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, sågår Nik og Jay spillede live!

Njaa, det kræver vel heller ikke set store, at rende
rundt og flæbe ind i en mikrofon, gør det?

Men de mente jo selv de havde fortjent en pris ...

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 02-03-03 13:22

Thomas H. <thhe@sol.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e61f538$0$132$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Njaa, det kræver vel heller ikke set store, at rende
> rundt og flæbe ind i en mikrofon, gør det?
____

TISSETRÆNGENDE MALENE
He he. Nej der skal ikke meget til.
Til Grand Prixet kunne Malene heller ikke forstå hvorfor vi ikke jublede
over at se hende stå tissetrængende trippende og skråle i vilden sky.

Hilsen Åge

Fra : Thomas H.

Dato : 02-03-03 13:27

> [...]
jublede
> over at se hende stå tissetrængende trippende og skråle i vilden sky.

Hva´ snakker du om John&Åge?
Hvad har det med mit indlæg at gøre??

Fra : Lars B. Jensen

Dato : 02-03-03 13:45

"Thomas H." <thhe@sol.dk> wrote in message

> "Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> jublede
>
> Hva´ snakker du om John&Åge?
> Hvad har det med mit indlæg at gøre??

Kom nu ikke her og kræv at der skal være mening med Hr. Åges indlæg....

Ud og det, så har jeg meget svært ved at se det fede ved Nick & Jay.... jo,
en ung stil, som de SMS hungrende unge måske nemt kan fordøje, men ud over
det, så lyder de som to unge mænd, der ikke rigtig har kunne gøre karriere i
selskabssangskriver-branchen, og nu prøver og se om ikke de kan skabe en ny
stil, hvor alt bare skal rime på "Hiiiin...." :)

Lars B. Jensen

Fra : Thomas H.

Dato : 02-03-03 13:48

"Lars B. Jensen" <lars@zulfo.dk> skrev i en meddelelse

> Kom nu ikke her og kræv at der skal være mening med Hr. Åges indlæg....

Nej det plejer der jo ikke ...

> [...]
ny
> stil, hvor alt bare skal rime på "Hiiiin...." :)

Nej de to har jeg heller ikke meget tilovers for ....nøj hvor er det ringe.
At de så samtidig virker som to hamrende selvglade gutter, gør det
ikke ligefrem lettere :o|

Men ja, det var nok kun via SMS de kunne vinde noget

Fra : Lars B. Jensen

Dato : 02-03-03 14:07

> [...]

ringe.
> At de så samtidig virker som to hamrende selvglade gutter, gør det

Jeg "hader" deres temmelig påtagede (lyder det for mig) over-sjællandske
accent "altså, enårmt maaajed ælsger hin' -- ik'" :) kan ik' ta'et..

> Men ja, det var nok kun via SMS de kunne vinde noget

Det er nok lige det publikum de rammer... ser man Boogie, så græmmes man ind
i mellem også over de SMS beskeder der sendes ind. Hvis de skal være et
udtryk for den danske ungdoms skrive-og stavefærdigheder, så bevar mig vel!
Jeg staver selv som en skovl ind i mellem, og sikkert også i dette indlæg,
men det skal jo gå hurtigt :) Men de beskeder der sendes ind der, der er det
ganske almindelige hverdags ord, som ungdommen staver forkert.. meget
forkert, f.eks. "hinde" eller "hinne", det hedder altså "hende"... gyseligt
:(

Nå, nu lyder jeg som en gnaven gammel mand...

Lars B. Jensen

Fra : Thomas H.

Dato : 02-03-03 14:35

"Lars B. Jensen" <lars@zulfo.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg "hader" deres temmelig påtagede (lyder det for mig) over-sjællandske
> accent "altså, enårmt maaajed ælsger hin' -- ik'" :) kan ik' ta'et..

Nej det lyder forfærdeligt! Og os der bor her ude hvor de kommer fra,
snakker
sgu da ikke sådan...

> [...]
> ganske almindelige hverdags ord, som ungdommen staver forkert.. meget
> forkert, f.eks. "hinde" eller "hinne", det hedder altså "hende"...

Ja det ser altså sort ud, for det danske sprog, når de bliver voksne
Men du har også lagt mærke til det, at de staver ordene som de tror
man siger dem? Jeg har set mange steder, ting som f.eks. "det sys jeg da ik"
Og ikke nok med det, er nogle begyndt at skrive SMS-sprog!
"D anr j ik" = "det aner jeg ikke" (tror jeg) ...det er sgu lidt svært for
os "oppe i årene" at læse *G*

Så er der jo den berømte, med r-endelsen "jeg styre for vildt!", meeeen
det er jo ikke kun de unge, det er ca. 30% af den danske befolkning tror jeg

....nå, men det har jo ikke en skid med musik at gøre, før nogle af
sangskriverne begynder at stave sådan

> Nå, nu lyder jeg som en gnaven gammel mand...

....det er vi sgu nok også, i deres øjne

Thomas H.

Fra : Lars B. Jensen

Dato : 02-03-03 15:19

> [...]
>
> "Lars B. Jensen" <lars@zulfo.dk> skrev i en meddelelse

> Nej det lyder forfærdeligt! Og os der bor her ude hvor de kommer fra,

Det er heller ikke hvad jeg oplever når jeg er på de kanter...

> det
> gyseligt
>
> Ja det ser altså sort ud, for det danske sprog, når de bliver voksne

Meget, med mindre det er et "ungdomsfænomen"...

> Men du har også lagt mærke til det, at de staver ordene som de tror
> man siger dem? Jeg har set mange steder, ting som f.eks. "det sys jeg da
ik"

Ja, det er frygteligt ind i mellem. Jo, jeg kan også stave ord forkert, men
"sys".. altså.. eller "asså" :)

> Og ikke nok med det, er nogle begyndt at skrive SMS-sprog!
> "D anr j ik" = "det aner jeg ikke" (tror jeg) ...det er sgu lidt svært for
> os "oppe i årene" at læse *G*

Jooo, ind i mellem er det svært, men se os selv, vi er jo også ramt af en
kultur. De benytter "D anr j ik", og hvad gør vi? Vi skriver jo rask væk
*g*, ROFL, ":)" og så videre... vi er ikke et hak bedre selv :)

> Så er der jo den berømte, med r-endelsen "jeg styre for vildt!", meeeen
> det er jo ikke kun de unge, det er ca. 30% af den danske befolkning tror
jeg

Det må jeg indrømme, at jeg også har et problem med. Det er da først for
nyligt at en venlig person gjorde mig opmærksom på, at det er skide nemt, om
bare jeg tænker på om jeg kunne sætte "spise" eller "spiser" ind i sætningen
:)

> ...nå, men det har jo ikke en skid med musik at gøre, før nogle af
> sangskriverne begynder at stave sådan

Man kunne frygte det! Jeg sys' Nick & Jay er godt på vej!

> ...det er vi sgu nok også, i deres øjne

Det garanteret vi er... vi er ældre, og klogere...

> Thomas H.

Lars B. Jensen

Fra : Thomas H.

Dato : 02-03-03 15:29

"Lars B. Jensen" <lars@zulfo.dk> skrev i en meddelelse

> Det er heller ikke hvad jeg oplever når jeg er på de kanter...

Nej vel?

> Ja, det er frygteligt ind i mellem. Jo, jeg kan også stave ord forkert,
men
> "sys".. altså.. eller "asså" :)

Ja den er gal

> Jooo, ind i mellem er det svært, men se os selv, vi er jo også ramt af en
> kultur. De benytter "D anr j ik", og hvad gør vi? Vi skriver jo rask væk
> *g*, ROFL, ":)" og så videre... vi er ikke et hak bedre selv :)

Hmm tjaaa, men de er jo lavet for, at man kan se udtryk på skrift ..
Så jeg nægter at sammenligne det helt

> [...]
om
> bare jeg tænker på om jeg kunne sætte "spise" eller "spiser" ind i

Jeps, selvom det er "forbudt" at rette stavefejl på usenet, kan jeg engang
i mellem ikke helt, lade være med at nævne det! ...folk bliver som regel
sure, men hvis de næste gang de skal skrive, lige tænker på den regel der,
så lærer de der altså meget meget hurtigt!
Jeg er selv på ingen måde fejlfri, og har da lært en del af at skrive så
meget på usenet, især fordi jeg nogen gang har fået noget af vide, jeg
har gjort forkert.

> Man kunne frygte det! Jeg sys' Nick & Jay er godt på vej!

Ja, D sys j os.

> Det garanteret vi er... vi er ældre, og klogere...

Hmm, hvad så med Åge, han er endnu ældre!

Fra : Mads Holmsgaard Erik~

Dato : 02-03-03 17:33

Thomas H. wrote:

> Ja den er gal

I to har SÅ ret!

Forskellen ligger i, at vi godt ved, at det er chatsprog eller hvad det nu
kaldes, det er det, som 7. klasses Britney Spears fans ikke ved!
Boogie er et utroligt latterlig og fordummende TV program. Synes i øvrigt
det er sjovt de sidder i deres hardcore gangsta hip-hop style outfits og så
spiller Westlife... det kaldes vist stilforvirring, ikke?

Fornuftig person, du snakkede med dér. Noget i den stil jeg siger til nogle
af mine kammerater, som staver værre end Richard Møller Nielsen snakker
dansk!!!

DØ Nik og Jay!!!!!!!

> Ja, D sys j os.

Hehe, grineren mand!

> Hmm, hvad så med Åge, han er endnu ældre!

Ja, han er så undtagelsen der bekræfter reglen...

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 02-03-03 17:49

Mads Holmsgaard Eriksen <mhe@ensmartazz.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e62322e$0$42552$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

hardcore gangsta hip-hop style outfits

__________

Ja ja jaja. ROFLE og FUTTE og næsering style sys hardcore hip-hop gangsta
outfis. Det skal nok passe.

Det må være nogle stærke stoffer som er i omløb, lige for nærværende
(skråstreg) i øjeblikket.

Hilsen Åge

Fra : Mads Holmsgaard Erik~

Dato : 02-03-03 20:15

> [...]
> outfis. Det skal nok passe.
>
> Det må være nogle stærke stoffer som er i omløb, lige for nærværende

Åge,
smut du nu til enkebal med Kandis, så skal vi nok lade være med at
kommentere det der yderligere, ikke?

Fra : Soeren Bovbjerg

Dato : 02-03-03 20:43

Åge, er du rar at sætte indstille dit svar-præfix til at være Re: i stedet
for Sv:?
Dine svar bliver frasorteret på min newsserver (sunsite.dk), da den ikke
godkender Sv: som lovligt præfix.

Mvh
Søren

Fra : Thomas H.

Dato : 02-03-03 20:44

"Soeren Bovbjerg" <musicaze@_studpido.hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Dine svar bliver frasorteret på min newsserver (sunsite.dk),

Hehe, det var da smart

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 02-03-03 22:06

Soeren Bovbjerg <musicaze@_studpido.hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e625eb1$0$25822$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
> [...]
> for Sv:?
> Dine svar bliver frasorteret på min newsserver (sunsite.dk), da den ikke

_________

Ups, det skyldes en lidt for hurtig afsendelse. Glæder mig at du efterlyser
mit svar. Hehe. Skal huske det i fremtiden

Hilsen Åge

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 08-03-03 05:36

> [...]

> Re: i stedet for Sv:?
> Dine svar bliver frasorteret på min newsserver (sunsite.dk), da
> den ikke godkender Sv: som lovligt præfix.

Hvad var problemet?

--
Venligst Bjørn

Fjern "_FJERN_" i min email-adresse
Ting til salg: <http://salg.bindernaes.dk>

Fra : John K

Dato : 08-03-03 23:31

"Soeren Bovbjerg" <musicaze@_studpido.hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Åge, er du rar at sætte indstille dit svar-præfix til at være Re: i stedet
> for Sv:?

Kan du ikke smutte forbi www.usenet.dk - og læse lidt om hvordan man citerer
korrekt

> Dine svar bliver frasorteret på min newsserver (sunsite.dk), da den ikke
> godkender Sv: som lovligt præfix.

Det er sku' da kun en fordel )

Mvh

John K

Fra : Thomas H.

Dato : 02-03-03 19:17

"Mads Holmsgaard Eriksen" <mhe@ensmartazz.dk> skrev i en meddelelse

> I to har SÅ ret!

Ja vi er jo gamle

> Forskellen ligger i, at vi godt ved, at det er chatsprog eller hvad det nu
> kaldes, det er det, som 7. klasses Britney Spears fans ikke ved!

Helt enig.

> Boogie er et utroligt latterlig og fordummende TV program.

Hov hov, nu ikke genere min Lise-pige!
Jeg tror faktisk at de helt unge, er utrolig glade for det
program, og jeg synes sgu det er godt de kigger der, i stedet
for at glo på MTV. Og hvis man kigger inde på boogie-siden,
er de helt vilde, med profiler osv. Så jeg tror det er alt andet
end fordummende.
At det så ikke er noget for os, er en anden sag..

> DØ Nik og Jay!!!!!!!

Så du! ...bare de stopper med at lave plader, det er vel nok ?

Fra : Mads Holmsgaard Erik~

Dato : 02-03-03 20:13

"Thomas H." <thhe@sol.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> for at glo på MTV. Og hvis man kigger inde på boogie-siden,
> er de helt vilde, med profiler osv. Så jeg tror det er alt andet

Det er fordummende på den måde, at programmets latterlige SMS pjat får de
små børn til at tro, at det er i orden at skrive lige som det passer dem. Om
det så er et moderne ungdomsoprør skal jeg ikke sige, men det sprog man ser
i Boogie er skummelt.
Til gengæld kan du så have ret i, at der er mange af de helt unge, som er
glad for programmet. Det er dejligt nok, at de også har noget at gå op i.
Lige et sidste bemærkning... håber ikke at der er børn i hobetal, der hedder
Saseline og Huxi om et par år!

Og ja - Lise er meget pæn.

> At det så ikke er noget for os, er en anden sag..

Tjah, vi kan jo bare lade være med at se det, omvendt kan jeg ikke lade være
med at mene, at det SMS pjat vitterligt virker fordummende.
Prøv bare hvis der kommer en dansk stil om 3 år med "j syns d r kool at stå
på ski fordi d styre!"

Jeg ville, hvis jeg var dansklærer, strangulere ungen på stedet

> Så du! ...bare de stopper med at lave plader, det er vel nok ?

Det er relativt. Hvis de lader være med at lave plader, bliver de jo nok
bare skuespillere eller værter på TV Danmark. Det er for mig at se ikke
meget bedre...

Fra : Thomas H.

Dato : 02-03-03 20:25

> [...]

Om
> det så er et moderne ungdomsoprør skal jeg ikke sige, men det sprog man

Tjaa, jeg tror nu at de skriver sådan til hverdag også, når de sender
deres 3000 SMS'er om måneden! Så det er vel ikke programmets skyld?

> Lige et sidste bemærkning... håber ikke at der er børn i hobetal, der
hedder
> Saseline og Huxi om et par år!

Hehe, han hedder forhåbentlig ikke Huxi rigtigt!

> Og ja - Lise er meget pæn.

Supercharmerende er nok mere dækkende

> Prøv bare hvis der kommer en dansk stil om 3 år med "j syns d r kool at
stå
> på ski fordi d styre!"

*LOL*

> Det er relativt. Hvis de lader være med at lave plader, bliver de jo nok
> bare skuespillere eller værter på TV Danmark. Det er for mig at se ikke
> meget bedre...

Ja ok, den er heller ikke go'

Fra : Asta Nielsen

Dato : 02-03-03 21:41

"Thomas H." <thhe@sol.dk> skrev i en meddelelse news:3e625a9e$0$141$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> hedder
>
> Hehe, han hedder forhåbentlig ikke Huxi rigtigt!

Jo, det er den stakkels knægts navn
Nogle forældre er altså onde.........

Mvh
Asta

Fra : Thomas H.

Dato : 02-03-03 21:56

"Asta Nielsen" <asta_s_n@REMOVEhotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jo, det er den stakkels knægts navn

Nej det er ej.

Fra : Asta Nielsen

Dato : 02-03-03 21:59

"Thomas H." <thhe@sol.dk> skrev i en meddelelse news:3e626fda$0$142$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> "Asta Nielsen" <asta_s_n@REMOVEhotmail.com> skrev i en meddelelse

> Nej det er ej.

Ok.....er nok bare mig der er naiv.....fik det er vide af en teenagetøs, og tog det da for gode varer.......

Mvh
Asta

Fra : Thomas H.

Dato : 02-03-03 22:05

> Ok.....er nok bare mig der er naiv.....fik det er vide af en teenagetøs,
og tog det da for gode varer.......

Jeg fik det modsatte at vide - af en teenagetøs *LOL*
Han hedder vist Christian eller noget ...de måtte ikke
kalde ham Huxi, men han har heddet det fra dagen efter
dåben alligevel ... sære forældre.

Fra : Asta Nielsen

Dato : 02-03-03 22:11

"Thomas H." <thhe@sol.dk> skrev i en meddelelse news:3e627264$0$126$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> Han hedder vist Christian eller noget ...de måtte ikke
> kalde ham Huxi, men han har heddet det fra dagen efter

Man får alligevel lidt ondt af ham *G*......der er også et eller andet meget barnligt over det kæle-navn....
Hende Saseline bliver da i det mindste -somregel- kaldet for Line *G*.......

Fra : Thomas H.

Dato : 02-03-03 22:34

> Hende Saseline bliver da i det mindste -somregel- kaldet for Line
*G*.......

Ok hende ved jeg så ikke med, men hvorfor hedder hun pludselig Saseline ??
Det er vel heller ikke hendes rigtige navn?

....måske er det et øgenavn, der stammer fra vaseline?
Uden vi på nogen måde, skal gætte på hvordan hun
har fået det tilnavn

Fra : Asta Nielsen

Dato : 02-03-03 22:36

"Thomas H." <thhe@sol.dk> skrev i en meddelelse news:3e6278ba$0$133$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> Det er vel heller ikke hendes rigtige navn?
>
> ...måske er det et øgenavn, der stammer fra vaseline?
> Uden vi på nogen måde, skal gætte på hvordan hun

Jeg ved ikke rigtig....hun har jo udenlandske forældre, så måske er det hendes rigtig navn....eller også er hun måske hoppet på
numorologi-bølgen *LOL*

Fra : Troels

Dato : 02-03-03 22:40

> Jeg ved ikke rigtig....hun har jo udenlandske forældre, så måske er det
hendes rigtig navn....eller også er hun måske hoppet på
> numorologi-bølgen *LOL*

Jeg synes ikke man bør gøre grin med numerolgi.

/Tuttendur Brøndkarse

Fra : Asta Nielsen

Dato : 02-03-03 22:46

"Troels" <tllund@[nof******spam]hotmail.com> skrev i en meddelelse news:b3ttne$3l4$1@sunsite.dk...

> hendes rigtig navn....eller også er hun måske hoppet på
>
> Jeg synes ikke man bør gøre grin med numerolgi.
>

> /Tuttendur Brøndkarse

Hmmmm.....jeg synes nu at generel navneforandring er fjollet, uanset onm det er ens egen idé eller en numorologs *G*.
Jeg kender bl.a. en der har fået et mellemnavn, der er det samme som en eller anden engelsk fodboldspillers navn, fordi hun synes at
han er lækker *LOL*
Jeg læste også engang en artikel om hvilke navne folk ønsker at få. Nogle af dem var simpelthen for åndsvage. Helt ærligt, det er da
ikke særlig lækkert at skifte navn til f.eks. Penis eller Vagina *GG*

Fra : Thomas H.

Dato : 02-03-03 23:06

> Jeg synes ikke man bør gøre grin med numerolgi.
>

> /Tuttendur Brøndkarse

*LOL*

Fra : Jonas Bille

Dato : 03-03-03 01:06

d. 02/03/03 22:39 skrev Troels på tllund@[nof******spam]hotmail.com i
artiklen b3ttne$3l4$1@sunsite.dk:

> hendes rigtig navn....eller også er hun måske hoppet på
>
> Jeg synes ikke man bør gøre grin med numerolgi.

nej, det klare den fint selv!!!

Fra : Thomas H.

Dato : 02-03-03 23:01

> Jeg ved ikke rigtig....hun har jo udenlandske forældre, så måske er det
hendes rigtig navn....

Har hun det?
Heidi og Line Sørensen lyder da ret dansk på mig.
De er vel adopteret, men det har jo ikke nogetmed navnet at gøre.

>eller også er hun måske hoppet på
> numorologi-bølgen *LOL*

Hmm, ja det tænkte jeg faktisk slet ikke på!
Det skulle da ikke undre mig, at en eller anden klovn,
har bildt hende ind, at hun får det meeeeget bedre af,
at hedde noget andet ...suk

Fra : Asta Nielsen

Dato : 02-03-03 23:33

"Thomas H." <thhe@sol.dk> skrev i en meddelelse news:3e628051$0$128$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> Det skulle da ikke undre mig, at en eller anden klovn,
> har bildt hende ind, at hun får det meeeeget bedre af,

Hmmmm.....er er opvokset i Malaysia....jeg mener altså at det er nogt med en dansk og en udenlandsk forælder......

Fra : Heidi

Dato : 03-03-03 06:45

Asta Nielsen wrote:

[Line fra Boogie]

> Hmmmm.....er er opvokset i Malaysia....jeg mener altså at
> det er nogt med en dansk og en udenlandsk forælder......

Det er det også - deres far er dansk, og moderen er fra...
ja Malaysia lyder realistisk - det er i hvert fald et eller andet
sted derovre i nærheden...

--
Mvh. Heidi
BEMÆRK: private mails bliver besvaret i gruppen,

Fra : Asta Nielsen

Dato : 02-03-03 21:38

> [...]
> At det så ikke er noget for os, er en anden sag..

> Så du! ...bare de stopper med at lave plader, det er vel nok ?

Jeg synes nu også at det er en god idé med et musikprogram. For mit vedkommende synes jeg da at det er godt at kunne følge lidt med
i musikverdenen, når nu jeg interessere sig for det
At jeg så ikke er enig med deres boogieliste er så en mindre detalje..........jeg er jo nok ikke så ungdommelig

Mvh
Asta

Fra : Lars B. Jensen

Dato : 02-03-03 21:21

"Mads Holmsgaard Eriksen" <mhe@ensmartazz.dk> wrote in message

> I to har SÅ ret!

Jo tak.....

> Forskellen ligger i, at vi godt ved, at det er chatsprog eller hvad det nu
> kaldes, det er det, som 7. klasses Britney Spears fans ikke ved!

Til dels, ja... men det var nu mere SMS forkortelserne... første gang jeg
fik en SMS hvor de var brugt, tænkte jeg "huh!?", ind til jeg bagefter
indså, at afsenderen (en 18 årig pige) kun havde brugt det halve tid på at
skrive den, end hvad jeg brugte på at skrive mit svar...

Hvad hun så glemte var, at på SMS betaler man altså ikke for længden eller
tiden den tager at skrive :)

> Boogie er et utroligt latterlig og fordummende TV program. Synes i øvrigt
> det er sjovt de sidder i deres hardcore gangsta hip-hop style outfits og

> spiller Westlife... det kaldes vist stilforvirring, ikke?

Både og... jeg ser kun Boogie når jeg er til træning... hvilket er hver dag,
fra 16 til 17, så det passer jo fint, at man lige kan få sneget lidt musik
ind, og ind i mellem se Line-pigen, i noget "smart" tøj :)

> Fornuftig person, du snakkede med dér. Noget i den stil jeg siger til
nogle
> af mine kammerater, som staver værre end Richard Møller Nielsen snakker
> dansk!!!

Det er altid rart med små fifs... man kan altid lære noget nyt...

> DØ Nik og Jay!!!!!!!

Dø og dø, bare holde om med at lave musik, eller, lade være med at rime
flere sange på "hiiiinnn'"...

> Ja, han er så undtagelsen der bekræfter reglen...

Ja, der er så en lille brist der....

Lars B. Jensen

Fra : Lars B. Jensen

Dato : 02-03-03 21:22

> I to har SÅ ret!

Crap... hun hedder Lise-pigen, ikke Line.... Det var det med at være gammel!
*g*

Lars B. Jensen
-------------------------
På usenet repræsenterer jeg mig selv, og kun mig selv
og udtaler mig ikke på vejne af min arbejdsgiver, Telia Stofa A/S

Fra : Kim Jensen

Dato : 03-03-03 15:28

> Jeg fik nu lidt ondt af ham.

Jeg fik da mere ondt af dem der buh'ede. Jeg mener; jeg bryder mig ikke om
den musik Jon laver, men han har da for pokker ikke gjort noget galt. En
række pro's valgte ham som deres popstar og han greb chancen. Det er da ikke
noget at buh'e af.

Subscribe!

Playback til et arrangement, hvor man hylder musikere (="kunstnere"!?), er
IMHO for latterligt. Det mest latterlige er dog alle dem der står og synger
"med". Den eneste der ikke synger med, er den "optrædende kunstner". Genialt
og samtidig meget forvirrende!

> Det er fordi kunstnerne ikke kan synge og spille live uden, at det lyder
> tæerkrummende pinligt.
> The Corrs er en af undtagelserne. George Michael ligeså.

Ja, men nu er der jo heldigvis også en _DEL_ andre, der også kan performe
live - både danske og udenlandske kunstnere!

mvh
Kim Jensen

Fra : RH

Dato : 03-03-03 15:56

"Kim Jensen" <kj@jmt.dk> wrote in

> [...]
> noget galt. En række pro's valgte ham som deres popstar og han greb
> chancen. Det er da ikke noget at buh'e af.

Jeg er enig.

> [...]
>
> Ja, men nu er der jo heldigvis også en _DEL_ andre, der også kan
> performe live - både danske og udenlandske kunstnere!

Hvem?

Mvh
RH.

Fra : Kim Jensen

Dato : 03-03-03 17:02

> Hvem?

Nogle få af dem jeg selv har oplevet live (med gode resultater):
-Cæcilie Norby
-Under Byen
-Carsten Dahl / Thomas Blachman / Lennart Ginmann
-U2 (begge gange forrygende)
-Marie Frank
-Mads Vinding med diverse følge
-Depeche Mode
-Die Herren

Til gengæld hørte jeg for nylig DMA-nominerede "Moon Gringo" i Aalborg -
magen til talentløshed skal man lede længe efter.

mvh
Kim Jensen

Fra : Lars B. Jensen

Dato : 03-03-03 20:12

"RH" <rh@> wrote in message
> "Kim Jensen" <kj@jmt.dk> wrote in

> Hvem?

Jeg kender faktisk en af popstars kandidaterne der _kan_ synge rent, live,
og det er Charlie... og Louise, som også var med, kan faktisk også.

> Mvh
> RH.

Lars B. Jensen

Fra : Peter

Dato : 02-03-03 02:13

> [...]
> Det er sgu da for ringe....Der var en del andre bands der også
> var playback... Bla. Melanie C... Det er da for kikset!!!

Det skal de. Jeg ved at for et par år siden regnede et dansk band med de
skulle spille live, men nej det måtte de ikke for DMA. Det skulle være
playback. Det gælder så vidt jeg ved alle kunstnere. Dybt godnat, sådan da,
fordi der er jo vitterligt nogle af de amatøre der ikke kan synge live. Jeg
nævner ingen navne men 2 lidt for smarte danske fyre, med elendige tekster
og manglene musikalske evner var et bud.

Peter

Fra : Brian Neuman

Dato : 02-03-03 03:03

"Thomas" <Thomas.Elbo@Privat.dk> wrote in message

> 2. Jon var nomineret i en af de første kategorier... Syntes i andre ikke
at det var fedt at Jon blev
> buh'et ud???

Ærlig talt er det lidt synd for drengen. Han er ikke så gammel og har ikke
indset hvilken industri der har været tale om da han meldte sig til PS. Husk
på, at det langt fra er hans skyld alene at han står hvor han gør.

> 3. Carpark North... Det de leverede i aften, var uden tvivl 100%
playback...
> Der var en del andre bands der også
> var playback... Bla. Melanie C... Det er da for kikset!!!

Det er såmend trenden inden for denne verden. Man må ikke lyde hæs og synge
falsk hvis man skal være idolet for de folk der nu engang er målgruppen. BTW
synes jeg nu at Mel C's nummer var det bedste der blev spillet den aften.

> 4. Sanne Salomonsen spillede... Hvor gammel er det nu lige hun er?
> Midt i 40'erne??

Født 30. december 1955 klokken 16:57 - dvs lidt over de 47 år.

> 5. Dansk Rock - Det var sgu da fedt at Raveonettes vandt... Jeg
> havde sgu troet at D-A-D rendte med den pris... Men det var da
> en positiv overraskelse...

The Raveonettes kendes vel kun for ét godt nummer. Jeg tager hatten af for
nummeret men synes nu alligevel det er et lidt tyndt grundlag?!

> 6. Kort kommentar - Æres Pris til Peter Belli - VELFORTJENT!!

Uhh...hvad med Teddybjørnen - det er vel knap denne periode af mandens
karriere der er mindeværdig :o/

Generelt synes jeg det er kvalmende som nyere kunstnere i den grad
promoveres i DMA frem for de etablerede kunstnere der stadig lyttes til
mange år efter og som har skabt den rigtige kvalitet. Som om man bare VIL
have at der lyttes til de nye "kunstnere". Derfor var det ekstra glædeligt
at se DK's kedeligste orkester TV·2 trods alt blev hyllet som fortjent. Hov
nu lyder jeg gammel

mvh
Brian (Der synes han selv har en underlig smag da han finder NiggerJay OK
underholdende)

Fra : Søren Bovbjerg

Dato : 02-03-03 10:10

> Uhh...hvad med Teddybjørnen - det er vel knap denne periode af mandens
> karriere der er mindeværdig :o/

Det kommer så sandelig an på hvem du spørger! Men som der blev sagt har
Belli altid lavet det han havde lyst til - og respekt for det!

Mvh
Søren

Fra : Peter Nielsen

Dato : 02-03-03 12:13

"Brian Neuman" <Neuman@hotmail.com> wrote in message news:<HCd8a.103365$Hl6.9728968@news010.worldonline.dk>...

> The Raveonettes kendes vel kun for ét godt nummer. Jeg tager hatten af for
> nummeret men synes nu alligevel det er et lidt tyndt grundlag?!

Det er måske lidt tyndt at sige at Raveonettes kun er kendt for et
godt nummer - jeg vil nu mene at de er kendte for en god plade i 2003,
og i min film er det væsentlig mere end hvad man kan sige om
eksempelvis D-A-D.

Men kommercielt set er det sgu nok rigtigt, at Raveonettes ikke var
den rette vinder.

Peter

Fra : Thomas H.

Dato : 02-03-03 13:17

"Brian Neuman" <Neuman@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> PS. Husk
> på, at det langt fra er hans skyld alene at han står hvor han gør.

....var det mon ikke ham selv, der valgte at synge en strofe
fra Avril Lavigne pivfalsk, da hun vandt? ;oO

Fra : Asta Nielsen

Dato : 02-03-03 21:51

"Brian Neuman" <Neuman@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:HCd8a.103365$Hl6.9728968@news010.worldonline.dk...
> [...]

> mvh
> Brian (Der synes han selv har en underlig smag da han finder NiggerJay OK

Jeg bliver nødt til at spørge: Hvad er det lige præcis der er galt med Popstars? Det er det da en genial mulighed for at finde
sangere som ellers aldrig ville være blevet til noget. Og nu er det jo heller ikke kun Jon, der har nydt godt af Popstars. Hende
Julie har da også fået sat benene indenfor i musikbranchen men, hende var folk helt vilde med, da hun skulle præsentere en pris. Er
det ikke en anelse dobbeltmoralsk?
Jeg synes nu at det er fint at Jon har fået den mulighed.

Hmmm....synes nu også at det var godt at se at Søs Fenger fik en pris. Hun har jo alligevel også været med i en del år....dog ikke
lige så længe som Peter Belli og Tv2
.......og så var der jo også Kandis ;-D

Mvh
Asta

Fra : Thomas H.

Dato : 02-03-03 21:58

> Jeg bliver nødt til at spørge: Hvad er det lige præcis der er galt med
Popstars? Det er det da en genial mulighed for at finde
> sangere som ellers aldrig ville være blevet til noget.

....og det gjorde de så

>Hende
> Julie har da også fået sat benene indenfor i musikbranchen men, hende var
folk helt vilde med, da hun skulle præsentere en pris.

Måske fordi hun rent faktisk kan synge?

Fra : Asta Nielsen

Dato : 02-03-03 22:00

"Thomas H." <thhe@sol.dk> skrev i en meddelelse news:3e627076$0$150$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
>
> ...og det gjorde de så

> folk helt vilde med, da hun skulle præsentere en pris.

Det kan Jon da ved gud også, uanset om man kan lide ham eller ej........*G*

Fra : Thomas H.

Dato : 02-03-03 22:07

> Det kan Jon da ved gud også, uanset om man kan lide ham eller
ej........*G*

Nej, og det leverede han endnu et fantastisk godt bevis på, da
han sang pivfalsk, på den Avril Lavigne sang

Fra : Asta Nielsen

Dato : 02-03-03 22:12

"Thomas H." <thhe@sol.dk> skrev i en meddelelse news:3e627265$0$126$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> "Asta Nielsen" <asta_s_n@REMOVEhotmail.com> skrev i en meddelelse

> ej........*G*
>
> Nej, og det leverede han endnu et fantastisk godt bevis på, da
> han sang pivfalsk, på den Avril Lavigne sang

Jeg synes nu ikke at det var så slemt.....faktisk så lagde jeg ikke mærke til det men, det var måske fordi en eller andet fuld
mandsperson blevet ved med at pifte, lige ved siden af mig, indtil jeg følte at min øre skulle falde af..........*LOL*

Fra : Brian Neuman

Dato : 02-03-03 22:17

"Asta Nielsen" <asta_s_n@REMOVEhotmail.com> wrote in message

> Jeg bliver nødt til at spørge: Hvad er det lige præcis der er galt med
Popstars? Det er det da en genial mulighed for at finde
> sangere som ellers aldrig ville være blevet til noget.

Jeg har ikke overordnet sagt der er noget galt med PS. Jeg bryder mig ikke
om det men derfor skal det vel have lov til at leve alligevel hvis nogen
føler for det. Jeg er temmelig liberal og der skal jo trods alt også være
valgfrihed og musik for folk uden smag

Fra : Asta Nielsen

Dato : 02-03-03 22:26

"Brian Neuman" <Neuman@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:Pwu8a.106736$Hl6.9833631@news010.worldonline.dk...
> [...]
> føler for det. Jeg er temmelig liberal og der skal jo trods alt også være

Det må du undskylde
Jeg misforstod det jo så.......

Fra : RH

Dato : 02-03-03 23:07

> [...]

> hvis nogen føler for det. Jeg er temmelig liberal og der skal jo trods
> alt også være valgfrihed og musik for folk uden smag

Jeg har altså ingen smag, fordi jeg godt kan lide Julies musik?
Tak skal du have!

Mvh
RH.

Fra : paw jeppesen

Dato : 03-03-03 14:04

> [...]
> Julie har da også fået sat benene indenfor i musikbranchen men, hende var
folk helt vilde med, da hun skulle præsentere en pris. Er

Det kunne jo væer mere end en grund til at folk (læs det mandlige publikum)
var vilde med hende...

Fra : Asta Nielsen

Dato : 03-03-03 16:14

"paw jeppesen" <paw_jeppesen@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:b3vjso$al0$1@sunsite.dk...

> [...]
> folk helt vilde med, da hun skulle præsentere en pris. Er
>
> Det kunne jo væer mere end en grund til at folk (læs det mandlige publikum)

Hvad er det mandlige publikums undskyldning så for at buhe af Jon? Det må vel være ren og skær misundelse *LOL*

Fra : paw jeppesen

Dato : 04-03-03 16:49

> Hvad er det mandlige publikums undskyldning så for at buhe af Jon? Det må
vel være ren og skær misundelse *LOL*

you got a point...

Fra : Thomas H.

Dato : 02-03-03 13:11

"Thomas" <Thomas.Elbo@Privat.dk> skrev i en meddelelse

> Nåja forresten... Timm Vladimir præsenterede "Blue" som 5
> (FEM!) bandmedlemmer... Mig bekendt er de kun 4.. *gg*
> Gad vide om han talte Elton John med...

....eller også er den ene FALDET fra

> 2. Jon var nomineret i en af de første kategorier... Da hans
> navn blev nævnt blev han Buh'et ud... Hold kæft hvor jeg
> grinede... Syntes i andre ikke at det var fedt at Jon blev
> buh'et ud???

Jeg var flad af grin! Håber han følte sig uden for, blandt dem
som har en ægte karriere

> [...]
> Det er sgu da for ringe....Der var en del andre bands der også
> var playback... Bla. Melanie C... Det er da for kikset!!!

Når Tim Christensen kan levere så flot en liveoptræden, burde
andre også kunne! Men Carpark's sceneshow var sgu flot, og
også et fedt nummer.

> 4. Sanne Salomonsen spillede... Hvad er det de kalder hende?
> Danmarks "Rock Mama"? Hvor gammel er det nu lige hun er?
> Midt i 40'erne??

Er hun ikke over 80? Nej, jeg ved ikke hvor gammel hun er,
men hun er i hvert fald for gammel til at gå i lædertøj - hold nu OP!

> 5. Dansk Rock - Det var sgu da fedt at Raveonettes vandt... Jeg
> havde sgu troet at D-A-D rendte med den pris... Men det var da
> en positiv overraskelse...

....jeg havde aldrig hørt dem før, så dem kom lidt bag på mig.

> 6. Kort kommentar - Æres Pris til Peter Belli - VELFORTJENT!!

Hvorfor? En mand der INGEN stemme har, men alligevel prøver at
synge?

Kedeligt show ellers...
Thomas H. - www.thhe.dk

Fra : Jonas Bille

Dato : 02-03-03 15:00

d. 02/03/03 13:10 skrev Thomas H. på thhe@sol.dk i artiklen
3e61f4b5$0$153$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Hvorfor? En mand der INGEN stemme har, men alligevel prøver at
> synge?

HVAD!?!?!?!? Undskyld råberiet, men det er jo løgn. Hans stemme er bare
blevet bedre og bedre med årene. Men lige fra de tidlige år har han haft en
af de fedste rockvokaler i danmark. Hør bare "Roll over Beatles" eller "Move
Over" fra 64/65. Eller hør "ribbet og flået" og "En at Bli' Som" fra 89/92.
Hvis du ikke har set lyset kan det kun anbefales at købe Belli-opsamlingen
"Helt igennem Respektabel" (jeg tror den kom i '99). Han er da en af
klassikerne i dansk rock!

> Kedeligt show ellers...

her kan jeg kun være enig... den burde være en lukket forestilling, hvor
dansk rock kunne klappe hinanden på ryggen (og røven) uden at vi andre
behøvede at se på det... (nej, jeg valgte ikke at se hele showet - har været
inde at se det gennem mange år og det er aldrig blevet bedre)

> Thomas H. - www.thhe.dk

hilsen Jonas

Fra : Thomas H.

Dato : 02-03-03 15:30

"Jonas Bille" <jonas_bille@groenjord.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Hvis du ikke har set lyset kan det kun anbefales at købe Belli-opsamlingen
> "Helt igennem Respektabel" (jeg tror den kom i '99). Han er da en af

Hmm, han er en klassiker ja ...om det lyder godt eller dårligt kan
man ikke diskutere, men stemme!? Ja det kan man så åbenbart
også diskutere .... jeg synes bare ikke har har nogen

> her kan jeg kun være enig... den burde være en lukket forestilling, hvor
> dansk rock kunne klappe hinanden på ryggen (og røven) uden at vi andre
> behøvede at se på det...

Tjaa måske.

Fra : Henrik Vest

Dato : 02-03-03 23:39

"Thomas H." <thhe@sol.dk>
> Kedeligt show ellers...

Du sidder med magten og har retten til at bruge fjernbetjeningen ...

mvh
Henrik V
(som ikke så programmet)

Fra : hansen

Dato : 02-03-03 17:04

Hvem vandt egentlig seer afstemningen i går? Jeg kunne altså ikke holde mig
vågen, men min sats er Outlandish!

Fra : paw jeppesen

Dato : 03-03-03 14:57

"hansen" <lshansennospam@privat.dk> wrote in message
> Hvem vandt egentlig seer afstemningen i går? Jeg kunne altså ikke holde
mig
> vågen, men min sats er Outlandish!

det blev saybia!

Fra : Søren L

Dato : 02-03-03 18:50

> 2. Jon var nomineret i en af de første kategorier... Da hans
> navn blev nævnt blev han Buh'et ud... Hold kæft hvor jeg
> grinede... Syntes i andre ikke at det var fedt at Jon blev
> buh'et ud???

Jo det var rigtig fedt at se en flok 16årige musikspassere buh'e af en
popstar, som henvender sig til 10-15årige børn, fordi de selv er
røvmisundelige og Rigtigt skal vise hvor fed deres,
(stenalder-sex/masse-probaganderede) pop-hip-hip, Nsync eller hvad de små nu
synes er fedt; som end ikke retfærdiggører buhen af en abe der laver et beat
med en lort.

> [...]
> Det er sgu da for ringe....Der var en del andre bands der også
> var playback... Bla. Melanie C... Det er da for kikset!!!

Totalt Mega kikset, men der er tilsyneladende penge i lortet. Børnene nede
forand er jo ligeglade, bare det lyder 'zejt'. Men sådan har det været de
sidste mange år. De unge fjolser nede i salen er jo også glade bare der er
Estacy. En længere tale holdt deres små hoveder åbenbart heller ikke til.

> 4. Sanne Salomonsen spillede... Hvad er det de kalder hende?
> Danmarks "Rock Mama"? Hvor gammel er det nu lige hun er?
> Midt i 40'erne??

Hun er åbenbart gået over til SM og har ikke lavet noget selv, der er bedre
end lort, de sidste 10år.

> 5. Dansk Rock - Det var sgu da fedt at Raveonettes vandt... Jeg
> havde sgu troet at D-A-D rendte med den pris... Men det var da
> en positiv overraskelse...

Helt sikkert

Mew er ok, de er desværre bare begyndt at stjæle lidt meget fra tidligere
Smashing Pumpkins. Men det er der nok heller ingen der ligger mærke til

Fra : Lars B. Jensen

Dato : 02-03-03 21:27

"Søren L" <soerlon@telia.dk> wrote in message

> Jo det var rigtig fedt at se en flok 16årige musikspassere buh'e af en
> popstar, som henvender sig til 10-15årige børn, fordi de selv er

- cut en masse ærgeligt snak -

Var dine forældre RIGTIG slemme imod dig, eller er de det stadig?

Du lyder godt nok slemt på den negative side af livet :)

Lars B. Jensen

Fra : Troels

Dato : 02-03-03 21:08

> Her er lidt strøtanker omkring "Danish Music Awards"....
> Bare mine personlige meninger, kommentarer og spørgsmål...

Så må det har også lige være tråden hvor man kan skrive: FUCK hvor jeg hader
Lille-Lars og de andre fra the voice. Hvorfor blev de ikke spurgt om de
ville være med i Big Brother R.I.P.?

/Troels

Fra : Lars B. Jensen

Dato : 02-03-03 21:30

"Troels" <tllund@[nof******spam]hotmail.com> wrote in message

> Så må det har også lige være tråden hvor man kan skrive: FUCK hvor jeg
hader
> Lille-Lars og de andre fra the voice. Hvorfor blev de ikke spurgt om de
> ville være med i Big Brother R.I.P.?

Jeg ved godt det ikke er god kotume at rette stavefejl og påtale folks
skriveadfærd, men DET der, Troels, fattede jeg intet af.

Hvad havde det med emnet at gøre?

> /Troels

Lars B. Jensen

Fra : Troels

Dato : 02-03-03 21:30

> hader
>
> Jeg ved godt det ikke er god kotume at rette stavefejl og påtale folks
> skriveadfærd, men DET der, Troels, fattede jeg intet af.
>
> Hvad havde det med emnet at gøre?

De uddelte en pris til... tada! Danish music awards!

/Troels

Fra : Lars B. Jensen

Dato : 02-03-03 21:42

> De uddelte en pris til... tada! Danish music awards!

Nåååhhh?

Jeg tror jeg nu, har fattet lidt af hvad du mente :)

"Så må dette her også være tråden, hvor man kan skrive: FUCK..." osv :)

Ja, hvorfor ikke....

> /Troels

Lars B. Jensen

Fra : Asta Nielsen

Dato : 02-03-03 21:33

"Thomas" <Thomas.Elbo@Privat.dk> skrev i en meddelelse news:3e613701$0$32031$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> [...]
> en positiv overraskelse...
>
> 6. Kort kommentar - Æres Pris til Peter Belli - VELFORTJENT!!

Jeg må nu indrømme at jeg synes at det var pinligt at folk begyndte at Buhe af Jon. Jeg synes ikke selv at han er helt fantastisk,
mebn der er noget der hedder alm. pli. Jeg går bestemt ind for ordsproget "Hvis du ikke har noget godt at sige, så lad være"

En ting er at nogle af numrene var playback....det er skuffende men til at leve med -synes jeg. En anden ting er at der stort set
kun var gang i den, når der var rock-bands på scenen (med undtagelse af Tim Christen men, det var så absolut ikke et minus. Det er
nu en virkelig god sang ) Jeg synes egentlig at både Nik & Jay (Hvor arrogant kan man iøvrigt tillade sig at være!?), Filur,
Blue og Outlandish måske godt kunne have valgt nogle numre med noget mere gang. Til gengæld var det da altid noget at Outlandish
havde valgt en nummer der ikke er blevet spillet til døde, alle steder

Mht. Sanne, så synes jeg måske at hun godt kunne have valgt et andet kostume men, det er jo en mindre detalje

Iøvrigt, så er jeg ikke en af dem der kendte noget til bandet Mew, igår i Forum. Jeg fandt først ud af idag hvem de var. Jeg synes
nu godt at de kunne have pæsenteret dem, mest fordi jeg fandt ud af at det ikke kun var mig, men også en del andre, der ikke havde
den fjerneste idé om hvem de var. Det var lidt kikset. Til gengæld syntes jeg at de var vildt fede

Min konklusion må dog være at det alt i alt var et fedt show, og Tv2 var for gode. Utroligt som Steffen Brandt ustansligt kan smile
SÅ meget, uanset hvad han laver *G*.

P.S. Da der blev uddelt prisen for Bedste Børneudgivelse, synes jeg at det var skuffende at det ikke var Razz der vandt Hvad
pokker var det der "Drengen der kunne tale med ting" -eller hvad det nu var det hed *G*

Mvh
Asta

Fra : Thomas H.

Dato : 02-03-03 21:59

> [...]
> mebn der er noget der hedder alm. pli. Jeg går bestemt ind for ordsproget
"Hvis du ikke har noget godt at sige, så lad være"

Måske var det ikke publikum, men de etablerede kunstnere, der selv har
kæmpet
med at komme frem, der buhede?

Fra : Asta Nielsen

Dato : 02-03-03 22:03

"Thomas H." <thhe@sol.dk> skrev i en meddelelse news:3e62708f$0$131$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> "Hvis du ikke har noget godt at sige, så lad være"
>
> Måske var det ikke publikum, men de etablerede kunstnere, der selv har

Det gør det da ikke mindre pinligt........ ......Hvis det er det han vil, så lad ham da...og det er jo heller ikke sikkert at han
bliver til mere....måske er han bare en døgnflue

Fra : Thomas H.

Dato : 02-03-03 22:10

> Det gør det da ikke mindre pinligt........

Nææ, men måske er de trætte af, ligesom i England, at alle
mulige talentløse konceptbands, vipper dem af pinden der
har kæmpet i 20 år, fordi TV-stationerne pacer dem hel vildt frem ?

.......Hvis det er det han vil, så lad ham da...og det er jo heller ikke
sikkert at han
> bliver til mere....måske er han bare en døgnflue

Det skal TV-2 (TV-stationen) da nok sørge for han ikke bliver!
Det er det der er forskellen, på en talentløs sanger, og en talentløs
sanger der er opfundet til og af TV

Fra : Asta Nielsen

Dato : 02-03-03 22:25

"Thomas H." <thhe@sol.dk> skrev i en meddelelse news:3e62731a$0$143$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> mulige talentløse konceptbands, vipper dem af pinden der
> har kæmpet i 20 år, fordi TV-stationerne pacer dem hel vildt frem ?

Jamen, det kan jeg da også godt forstå men, jeg synes bare at det er en ekstrem barnlig måde at opføre sig på, og så er jeg da
ligeglad med, om det er kunstnere eller publikum. Jeg har da et lige håb om at diverse musikere er så professionelle, at de ikke
bagtaler og kritisere andre musikere offentligt, uanset hvad de så måtte synes om dem.

> [...]
>
> Det skal TV-2 (TV-stationen) da nok sørge for han ikke bliver!
> Det er det der er forskellen, på en talentløs sanger, og en talentløs

Tja....nu kan man f.eks se EyeQ......deres nye cd er da sådan ok....jeg kunne aldrig finde på at købe den cd men, det er da i det
mindste bedre end deres første....de bliver overhovedet ikke taget seriøst....heller ikke hende der rent faktisk har kæmpet med at
blive sanger
Jeg synes ikke at man skal dømme dem ud fra hvordan de er kommet igang med deres karriere. Nu kan jo også se sådan nogle som N'Sync
og Backstreet Boys.....det er jo også bare konceptbands, ligesom EyeQ og Jon, og dem er der mange der er helt vilde med. Den eneste
foreskel der er på dem er at de boybands ikke har været i fjernsynet, og det gør det tilsyneladende mere ok.

Fra : Mikkel Knudsen

Dato : 02-03-03 23:14

Asta Nielsen <asta_s_n@REMOVEhotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:HYt8a.106707$Hl6.9827122@news010.worldonline.dk...

> [...]

var skuffende at det ikke var Razz der vandt Hvad
> pokker var det der "Drengen der kunne tale med ting" -eller hvad det nu

Du hører aldrig P3, gør du?

Mvh Mikkel

Fra : Asta Nielsen

Dato : 02-03-03 23:32

"Mikkel Knudsen" <MS_Knudsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse news:3e6283af$0$42561$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> [...]
> nyhedsmeddelelse:HYt8a.106707$Hl6.9827122@news010.worldonline.dk...

> var skuffende at det ikke var Razz der vandt Hvad

Nej, jeg har desvære ikke fået købt et kabel der er langt nok, så det kan lade sig gøre for mig at høre radio *GG*.
Er det da Ugens Uundgåelige *G*?

Fra : Mikkel Knudsen

Dato : 03-03-03 00:00

(Outlandish' Aischa (sp?) og Ruben: Drengen der kan tale med ting)

> Nej, jeg har desvære ikke fået købt et kabel der er langt nok, så det kan
lade sig gøre for mig at høre radio *GG*.
> Er det da Ugens Uundgåelige *G*?

Aischa bliver spillet rigtigt meget på P3 lige nu (og andre radiostationer
efter Airplay-charten på www.hit-listen.dk at dømme).

Ruben er det program, der kører hver (hverdags)morgen kl. ti-i-syv på P3.
Det genudsendes i P3 direkte ca. 17.30. Det er faktisk en rigtigt sød lille
serie, omend musikken kan være ekstremt irriterende. Bl.a. er der en fiktiv
popstjerne, Glimmer Glenn, der med Jimmy Jørgensens stemme synger sangen
Kærlighedens Vingesus.

MvH Mikkel

Fra : Asta Nielsen

Dato : 03-03-03 01:00

"Mikkel Knudsen" <MS_Knudsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse news:3e628e50$0$42593$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> [...]
> popstjerne, Glimmer Glenn, der med Jimmy Jørgensens stemme synger sangen

Nå....men...altså......jeg er åbenbart håbløst bagud *LOL*

Ham Glimmer Glen lyder da ellers som en rigtig hottie hva' *LOL*.......jeg går ud og køber det kabel imorgen *G*

Fra : Mikkel Knudsen

Dato : 02-03-03 23:28

Thomas <Thomas.Elbo@Privat.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e613701$0$32031$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Hejsa
>
> Her er lidt strøtanker omkring "Danish Music Awards"....
> Bare mine personlige meninger, kommentarer og spørgsmål...

Jeg så ikke det hele, men jeg har også et par kommentarer.

> 5. Dansk Rock - Det var sgu da fedt at Raveonettes vandt... Jeg
> havde sgu troet at D-A-D rendte med den pris... Men det var da
> en positiv overraskelse...

Helt enig. Måske det kan hjælpe The Raveonettes med at komme ud til et lidt
bredere publikum? I så fald ville jeg næsten anerkende DMA for at have lidt
berettigelse...

> 6. Kort kommentar - Æres Pris til Peter Belli - VELFORTJENT!!

Enig!

7. Mews nye single er fantastisk. Hvis resten af de nye sange holder samme
niveau, så får vi - kombineret med nye mix af gamle sange (Am I Wry? No er i
øvrigt væsentligt federe i den nye version) - et album af høj international
klasse.

8. Avril Lavigne og Nik og Jay som årets bedste nye navne? Om 10 år vil vi
kunne se tilbage og spørge, om det virkeligt var så slemt med
talentudviklingen? Svaret er heldigvis nej, hvilket andre nominerede i
kategorierne da også afslører (fx The Raveonettes, The Streets og Norah
Jones).

9. Pernille Rosendals kjole. Lækkert...

Mvh Mikkel

Fra : Morten H. Nielsen

Dato : 03-03-03 11:22

> [...]
> Nåja forresten... Timm Vladimir præsenterede "Blue" som 5
> (FEM!) bandmedlemmer... Mig bekendt er de kun 4.. *gg*

Er jeg den eneste som syntes at Timm var alt for overgearet?

> 2. Jon var nomineret i en af de første kategorier... Da hans
> navn blev nævnt blev han Buh'et ud... Hold kæft hvor jeg
> grinede... Syntes i andre ikke at det var fedt at Jon blev
> buh'et ud???

Hvorfor var det _så_ sjovt? Herregud! Det ses også med N&J. Kunstnere som
har mere end en gennemsnitlig selvtillid, bliver -i Danmark- hængt ud i
offentlig gabestok blandt befolkningen.

> [...]
> Det er sgu da for ringe....Der var en del andre bands der også
> var playback... Bla. Melanie C... Det er da for kikset!!!

Ja, ærgerligt med playback. Måske var grunden til det, at de ikke kunne nå
at rigge scenen til, til de mange forskellige kunstnere.

> 5. Dansk Rock - Det var sgu da fedt at Raveonettes vandt... Jeg
> havde sgu troet at D-A-D rendte med den pris... Men det var da
> en positiv overraskelse...

Hvorfor raveonettes vandt er et godt spørgsmål. Man kunne måske ønske sig en
(bedre) begrundelse fra juriens side. At blive hypet i b.la. amerikanske
Rolling Stones er åbentbart nok?

> 6. Kort kommentar - Æres Pris til Peter Belli - VELFORTJENT!!

Tja, der er jo ikke så mange at vælge imellem snart CV fik den jo sidste
år...

> Nå... Just my 2 cents...

Som en anden også skrev, så var Pernille Rosendahl en frisk pige i et
"kedeligt" show. Opstarten lagde bundniveauet da C. Cristensens ekskone
(Anette) forsøgte at føre en spændende dialog med stjernerne. Det eneste
Antette formåede at snakkede om, var deres tøj og vendingen "ÅH! Du ser bare
fantastisk ud!" blev fra hendes side brugt flittigt. At den så blev leveret
på en kunstigere måde end alle tilsætningstofferne i FUN saftevand
tilsammen, gjorde det blot endnu mere pinligt. Man har set for meget fra
USA.

Alt i alt et "kedeligt" show, som jeg -uvist af hvilken grund- altid skal
se.

Med venlig hilsen

Morten H. Nielsen
-In an interstellaaaar buuurssst im baaaack to saaaave the uuuniveeerse!

Fra : Asta Nielsen

Dato : 03-03-03 12:39

"Morten H. Nielsen" <holberg19DELETETHIS@netscape.net> skrev i en meddelelse news:3e632c8f$0$126$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]

> Med venlig hilsen
>
> Morten H. Nielsen
> -In an interstellaaaar buuurssst im baaaack to saaaave the uuuniveeerse!

Hmmmm....er da lidt spændt på at se DMA i fjernsynet, for hende Anette gik os i Forum glip af, med undtagelse af da hun skulle
overrække en pris, og så lyder det da som om at det generelt var r*v kedeligt *G*

Fra : Peter

Dato : 03-03-03 21:34

Fra : Morten H. Nielsen

Dato : 03-03-03 22:39

holberg19DELETETHIS@netscape.net says...

> En kanonplade er vel også et godt argument. Det kan godt være Raveonettes
ikke rammer den brede stil, men det var der til gengæld så mange
> andre ved showet der gjorde.
>
> Men dybest set er jeg nok bare en gammel syre-flipper, der var ung, da
Sune Wagner slog sine folder i Psyched Up Janis

Så er vi to Raveonettes får den opmærksomhed i Danmark pga ovenstående.
I udlandet må det være noget andet der trækker.
Jeg syntes det var fedt at de blev nomineret, _alene_ pga. at mange sad og
sagde "hvem er det?!".

Jeg har ikke hørt deres plade, kun udpluk. Deres anmeldelser rundt omkring
har været middelmådige, dog skal vi huske at anmeldernes ord er ikke lov.

Fra : Jonas Bille

Dato : 04-03-03 01:31

d. 03/03/03 11:22 skrev Morten H. Nielsen på
holberg19DELETETHIS@netscape.net i artiklen
3e632c8f$0$126$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Tja, der er jo ikke så mange at vælge imellem snart CV fik den jo sidste
> år..

Nu har jeg jo kommenteret dette før, men af en eller anden grund lægger
emnet mig meget på sinde. Så allerede nu vil jeg da gerne lægge hovedet på
blokken og forudsige at Savage Rose får prisen næste år... Derefter kunne
man sige kunstnere som Sebastian, TV2, Burnin' Red Ivanhoe.... puha, vi
bli'r da ikke færdige før om mange år.

Jonas

Fra : paw jeppesen

Dato : 03-03-03 12:54

> [...]
> navn blev nævnt blev han Buh'et ud... Hold kæft hvor jeg
> grinede... Syntes i andre ikke at det var fedt at Jon blev

Både og..

> [...]
> Det er sgu da for ringe....Der var en del andre bands der også
> var playback... Bla. Melanie C... Det er da for kikset!!!

Tror at det er fordi det er for "svært" at spille live.

> 4. Sanne Salomonsen spillede... Hvad er det de kalder hende?
> Danmarks "Rock Mama"? Hvor gammel er det nu lige hun er?
> Midt i 40'erne??

Stronger than ever...

> 5. Dansk Rock - Det var sgu da fedt at Raveonettes vandt... Jeg
> havde sgu troet at D-A-D rendte med den pris... Men det var da
> en positiv overraskelse...

Er jeg den eneste der ikke kender dem.??
> 6. Kort kommentar - Æres Pris til Peter Belli - VELFORTJENT!!
>
> Nå... Just my 2 cents...
>
> Mvh. Thomas E.
> http://come.to/fjongkashmir

En lille ting der irriterede mig/ os, var et kunstnerne gik på "store scene"
mens dem der havde fået en pris var ved at takke, så man næsten ikke kunne
høre hvad der blev sagt. Den takkende kunstner troede sikkert at det var
ham/ hende der blev jublet af. Det var især da Peter var på for at takke
for ærenprisen, og Mel C gik på.
Generelt syntes jeg at lyden i hallen var for dårlig! Især Mew druknede i
"larm". Synd da de er et ok band, som det er synd andre ikke kender til.

e-block

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 08-03-03 05:57

> [...]

> mit spørgsmål så... Har Elton John nogensinde fået "Sir"
> titlen som f.eks. "Sir Cliff Richard" og "Sir Paul McCartney"

Jep - der var vist lidt uro om emnet (grundet hans seksualitet), men
har en nu "Sir Elton"

> Nåja forresten... Timm Vladimir præsenterede "Blue" som 5
> (FEM!) bandmedlemmer... Mig bekendt er de kun 4.. *gg*
> Gad vide om han talte Elton John med...

Fatter ikke at Elton J. har ladet sig lokke til at ødelægge sit
nummer på den måde - aner ikke hvor mange de er til at hjælpe ham
med det ;-(

> 2. Jon var nomineret i en af de første kategorier... Da hans
> navn blev nævnt blev han Buh'et ud... Hold kæft hvor jeg
> grinede... Syntes i andre ikke at det var fedt at Jon blev
> buh'et ud???

Menneskelig var det vel lidt synd - musikalsk var det naturligvis
velfortjent. Jeg håber også at det gjaldt hele det latterlige
popstar(t)s-koncept.

> [...]
> playback... Det er sgu da for ringe....Der var en del andre
> bands der også var playback... Bla. Melanie C... Det er da

Det er nok begrænset hvor mange bands man rent teknisk (anlæg osv.)
kan få til at spille live sådan en aften - man spiller jo ikke på
hvad som helst, men helst (ofte udelukkende) på eget grej.

> 4. Sanne Salomonsen spillede... Hvad er det de kalder hende?
> Danmarks "Rock Mama"? Hvor gammel er det nu lige hun er?
> Midt i 40'erne??

Hun må være blevet 47 i december 2002.