ericsson t65 unlock har koden
Fra : Alex Striker

Dato : 01-03-03 15:21

hej gruppe
? om T65:
har modtaget operatørlås koden , med information om hvordan man indtaster koden , men til en nokia , ikke til en t65
hvordan er det så lige man indtaster koden på den?

Mvh Alex Striker

--
Udtaler mig udelukkende på firmaet´s vegne
http://www.striker.dk/

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 01-03-03 16:41

> [...]
> indtaster koden , men til en nokia , ikke til en t65
> hvordan er det så lige man indtaster koden på den?

Hej Alex,

du skal tage SIM-kortet ud og taste < * * < så kommer du ind i
netværkskodemenuen. Vælg den linie, hvor der er en lukket hængelås, tryk yes
og indtast koden. Tryk nu yes igen så skriver telefonen Ikke låst til net og
så er den åbnet.

I enkelte tilfælde er der mere end én låst hængelås og så skal processen
gentages for alle dem, der er lukkede. Der skal bruges forskellige koder til
forskellige låse !

--
mvh Kasper / Unlock Århus
www.unlockaarhus.dk

Se også den store linksamling :)

Fra : Alex Striker

Dato : 01-03-03 21:17

Hej

skrev i en nyhedsmeddelelse:b3qkah$d1d$1@sunsite.dk...

> Hej Alex,
>
> du skal tage SIM-kortet ud og taste < * * < så kommer du ind i

det virkede
mange tak begge to , Kasper + Lasse

Mvh Alex Striker

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 01-03-03 16:00

Alex Striker skrev:

>har modtaget operatørlås koden , med information om hvordan man indtaster koden , men til en nokia , ikke til en t65
>hvordan er det så lige man indtaster koden på den?

Tast <**< - så får du en oversigt over låsene frem.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din mobiltelefon!

simlock.dk fejrer fødselsdag i marts, med tilbud til alle modtagere af
nyhedsbrevet - så tilmeld dig: http://www.simlock.dk/nyheder.php