USENET LUKKES
Fra : Jakob Engelbrecht

Dato : 01-03-03 10:54

Mvh.
Jakob Engelbrecht
Ledergruppen
http://www.usenet.dk

Fra : Christian Andersen

Dato : 01-03-03 10:41

"Jakob Engelbrecht" wrote:

Nej, det er 1/4, ikke 1/3.

--
Save aix1!

Fra : Anders Lund

Dato : 01-03-03 15:26

Christian Andersen wrote:
> "Jakob Engelbrecht" wrote:

> Nej, det er 1/4, ikke 1/3.

Nej nej, den er god nok ..... martsnar!
--
Anders Lund - spam2003@andersonline.dk
OE-QuoteFix - Et Outlook Express must - http://flash.to/oe-quotefix
"Hvis du kun leder efter fejl, finder du ikke andet."

Fra : Roberto Saldo

Dato : 01-03-03 16:54

Anders Lund wrote:

> Nej nej, den er god nok ..... martsnar!

Jeg tror bare vi må konstatere at det er en NAR der laver den slags inerverende ulovligheder.
Man kan kun håbe han eller hun møder en psykisk ustabil person der giver dem hvad de fortjener.

Mvh
Roberto!

Fra : Sune

Dato : 01-03-03 11:26

Er der nogen som har glemt at det er den 1. APRIL at man laver jokes?

Også set i dk.medier.tv med en anden afsenderadresse.

FUT: dk.admin.netmisbrug
CC: news-abuse@wol.dk

Mvh
Sune

***********

From: "Jakob Engelbrecht" <ledergruppen@tiscali.dk>
Newsgroups: dk.edb.sikkerhed
Subject: USENET LUKKES
Date: Sat, 1 Mar 2003 10:54:22 +0100

******

Fra : Peter B. Juul

Dato : 01-03-03 18:22

Sune <feb2003@tdcadsl.dk> writes:

> Er der nogen som har glemt at det er den 1. APRIL at man laver jokes?

Det er Mosegaard som sædvanligt. Ignore.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Med et kort næb / og med en kort hals / måske med
The RockBear. ((^)) gullig pels / så ville den ligne en puma. /

Fra : Niels Andersen

Dato : 02-03-03 09:32

Peter B. Juul wrote in <m31y1rf1dx.fsf@enzym.rnd.uni-c.dk>:
> Det er Mosegaard som sædvanligt. Ignore.

Hvordan ser du det? IP-adressen?
(Jeg vil jo gerne lave et filter...)

--
Mvh.
Niels Andersen

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 02-03-03 10:16

Niels Andersen skriver:

> Hvordan ser du det? IP-adressen?
> (Jeg vil jo gerne lave et filter...)

I netscape er det simpelt, find den originale besked, tryk vis -
sidekilde og vupti under NNTP-posting host, der er knoldens ip:
213.237.22.90

Klaus
det er Modelbane Europas hjemmeside
Modeltog, NE2 internetopsætning og andet:
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Niels Andersen

Dato : 02-03-03 10:42

Klaus D. Mikkelsen wrote in <3E61CBBB.5B42A842@post6.tele.dk>:
> I netscape er det simpelt, find den originale besked, tryk vis -
> sidekilde og vupti under NNTP-posting host, der er knoldens ip:
> 213.237.22.90

Jeg kan godt finde IP-adressen. :)

Spørgsmålet var, om man kan konkludere at det er ham, ud fra IP-adressen.
Det er jo ikke fedt at sætte filter på adressen, hvis han har dynamisk IP,
eller hvis han bruger en offentlig computer, som også har seriøse brugere.

--
Mvh.
Niels Andersen

Fra : Thomas Corell

Dato : 03-03-03 16:47

Niels Andersen wrote:

> Jeg kan godt finde IP-adressen. :)
>
> Spørgsmålet var, om man kan konkludere at det er ham, ud fra IP-adressen.

Det tror jeg ikke du skal regne med..

--
Don't waste space

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 02-03-03 12:31

Således skrev Niels Andersen <niels-usenet@myplace.dk> i dk.admin
Sun, 02 Mar 2003 09:31:48 +0100:

>Hvordan ser du det? IP-adressen?
>(Jeg vil jo gerne lave et filter...)

Han har brugt den med ledergruppen før.

Knud
--
Mei capilli sunt flagrantes?

Fra : R. Ilsøe

Dato : 02-03-03 14:38

Hvis det er Mosegaard, så må man vel kunne gøre et eller andet fordi tåben
nu udgiver sig for at være "Ledergruppen"? Der må da være en måde at bremse
fjolset på? Eller er det Utopi at tro at man kan få fjolset væk fra Usenet?

Se flg. message: Mk%7a.101533$Hl6.9641903@news010.worldonline.dk

Rinnie Ilsøe

(Naiv??)

Fra : Bent Fleron

Dato : 02-03-03 17:19

R. Ilsøe wrote:
> Hvis det er Mosegaard, så må man vel kunne gøre et eller andet fordi
> tåben nu udgiver sig for at være "Ledergruppen"?

Uanset hvem det er, så har vedkommende virkelig opnået hvad han ville,
Jeg har sjældent set så meget støj om samme emne i adskillige grupper.
--
Med venlig hilsen Bent Fleron

Fra : F.Larsen

Dato : 02-03-03 19:12

"R. Ilsøe" <frygtloes_@hotmail.com> wrote in message
> Hvis det er ...

Mit råd: klag over det spam/off-topic indlæg du ser i nyhedsgrupperne.

I det konkrete tilfælde sendes klagen til news-abuse (a) wol.dk da det er et
klart overtrædelse af abonnemtbetingelserne (spam). Vedlæg header fra
indlægget.

Undgå iøvrigt at kommentere indlæggene, det fører ikke til noget...

--
Flemming

Fra : Peter B. Juul

Dato : 03-03-03 16:55

Niels Andersen <niels-usenet@myplace.dk> writes:

> Hvordan ser du det? IP-adressen?

Han nævner altid sig selv. Ingen andre interesserer sig ret meget for
hvad han foretager sig, og han ville slet ikke nogensinde kunne blive
grundlag for at nogen lavede noget om på Usenet.
--
Peter B. Juul, o.-.o "At least he's out of your nose."
The RockBear. ((^)) "HAIR!"

Fra : SA

Dato : 01-03-03 13:05

"Jakob Engelbrecht" <ledergruppen@tiscali.dk> wrote in message

> --
> Mvh.
> Jakob Engelbrecht
> Ledergruppen
> http://www.usenet.dk

Ledergruppen!?!?!? - hvem sagde tvind, LOL

/SA

Fra : Kasper Dupont

Dato : 02-03-03 00:37

Jakob Engelbrecht wrote:

> Denne bekendtgørelse er som alle øvrige indlæg fra Ledergruppen
> PGP-signeret.

Er der nogen, der har checket signaturen
?

for(_=52;_;(_%5)||(_/=5),(_%5)&&(_-=2))putchar(_);

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 02-03-03 00:47

Kasper Dupont <kasperd@daimi.au.dk> writes:

> Jakob Engelbrecht wrote:
(altså: Søren Mosegaard skrev)

> Er der nogen, der har checket signaturen ?

Næppe nødvendigt, hvis man nærlæser den og piller de bogstaver ud
der giver mening:

IQ=>135 (det kan ikke være ham selv han taler om)
cia
kgb
alien
sonic
gru
elvis
lives
nsa

Så foretrækker jeg M-x spook :)

/L

Fra : F.Larsen

Dato : 02-03-03 02:48

"Kasper Dupont" <kasperd@daimi.au.dk> wrote in message

> Er der nogen, der har checket signaturen

Nej men en klage sendt til hans udbyder ...

--
Flemming

Fra : Jens Christian Gram

Dato : 02-03-03 11:10