blodtypekost
Fra : Suzanna Ipsen

Dato : 28-02-03 22:04

er der nogle af jer der kender til principperne bagved "Spis efter din
blodtype"?
Suzanna

Fra : Rundude

Dato : 28-02-03 22:22

har du læst bogen???

Der kan du få svar på det meste...
Den hedder "Spis efter din blodtype" - "blodtypediæten" ISBN:87-614-0192-7.

Som der står på omslaget; Med "spis efter din blodtype" - "blodtypediæten"
kan du tilrettelægge et komplet sundhedsprogram som passer til netop din
blodtype!

Efter opfordring fra en kollega der selv har gjort positiv brug af bogen har
jeg selv været i gang med at læse den, men har ik gjort det færdigt

God fornøjelse

Mvh
Rundude aka Kenneth

Fra : pizzaman

Dato : 01-03-03 22:19

Har hørt det skulle være fup. Ked af at skuffe dig.

Fra : Therese

Dato : 02-03-03 02:17

Har hørt at det kan være sundhedsskadeligt, da man ikke får alle de ting
kroppen har brug for.
Kilden er dog ikke upartisk

--
Mange hilsner
Therese

Fra : [w e b w o m a n]

Dato : 02-03-03 09:00

"Therese" <therese@SLETelverdalen.dk> skrev i en meddelelse

> Kilden er dog ikke upartisk

Hvad mener du i dette konkrete tilfælde med, at kilden ikke er upartisk?

Mvh. Lisbeth

Fra : Therese

Dato : 02-03-03 13:40

"[w e b w o m a n]" <jacobsenlisbeth@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvad mener du i dette konkrete tilfælde med, at kilden ikke er upartisk?

Hej Lisbeth

At kilden muligvis har økonomisk interesse i en anden slags kostomlægning,
men udsagnet kan jo godt være rigtigt alligevel. Jeg gav bare et råd, der
nok ville være en god idé at undersøge inden man går i gang.

--
Mange hilsner
Therese

Fra : Kim Bach Petersen

Dato : 02-03-03 12:12

Systemet er opfundet af én læge, der ikke har kunnet overbevise sin kolleger
om sin teori og derfor har lanceret teorien som alternativ. Selv argumenter
han for en konspirationsteori - at alle hans lægekolleger er i lommen på
medicinalindustrien - men for os andre kan det undre, at der ikke er nogen i
den ellers ofte ambitiøse lægestand, der vil hoppe på vognen, hvis det
vitterligt var en revolution indenfor forebyggelse, vi snakkede om...

Kim