leder efter en mobil den heder
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 28-02-03 18:54

bare SPV og ja den sælges ved orange for 2500 kr
den er ufatelig go der er ja nærmst en pc er i og man kan gå på nettet
for ikke ret mange penge ... men jeg kan ikke finde noget info på den
er der nogen der kan hjælpe ?
jeg forstår bare ikke den ikke har noget mærke navn ?
men den er ufatelig der er kamera digtafon man kan spille spil ja osm
en pc er og den fylder ikke al verden

Mv
Bo M Mogensen

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 28-02-03 19:06

Bo M Mogensen skrev:

> leder efter en mobil den heder bare SPV

http://www.google.com/search?q=spv&lr=lang_da

Det er Microsoft der har lavet den

PS! Dit spørgsmål hører til i news:dk.teknik.telefoni.mobil - men det
altid en god idé lige at søge selv inden man spørger.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din mobiltelefon!

***** Også unlocking af Orange SPV *****

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 28-02-03 19:08

On Fri, 28 Feb 2003 19:05:35 +0100, Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk>
wrote:

>http://www.google.com/search?q=spv&lr=lang_da
>
>Det er Microsoft der har lavet den
>
>PS! Dit spørgsmål hører til i news:dk.teknik.telefoni.mobil -

ups sorry

nå jeg fandt dne nu ellers http://orange.dk/spv/
den er FED

FUT : dk.teknik.telefoni.mobil