Norman firewall
Fra : Carina

Dato : 28-02-03 12:31

Hej gruppe

Jeg har installeret en Norman firewall, og siden jeg har gjort det sker
følgende med jævne mellemrum:

I OE6 ændrer news og mailserver adresse til 127.0.0.1. Jeg er blevet oplyst
at det er Norman der gør dette, for at kunne scanne mail og news, men det
virker ikke. Jeg får en error fra mailprogrammet.

Hvad gør jeg for at Norman scanner mail og news uden at lave error?

Carina

Fra : Lars Hessellund

Dato : 01-03-03 08:47

"Carina" <carwina@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> virker ikke. Jeg får en error fra mailprogrammet.
>
> Hvad gør jeg for at Norman scanner mail og news uden at lave error?

Efter ca. 40 sekunder fandt jeg dette på norman´s hjemmeside:
http://www.norman.com/technical_nvc5_various.shtml?menulang=no#8_8

Med Venlig Hilsen
---
Lars Hessellund
Svarer altid på mine egne vegne....

Sgt. Hartman: There is no racial bigotry here. I do not look down on
niggers, kikes, wops or greasers. Here, you are all equally worthless.