DMCN - forhandleranmeldelser :o)
Fra : Peter H. Hasselbalch

Dato : 12-03-01 23:11

Det er mig en glæde, at konstatere at I har gjort mine dommedagsprofetier
til skamme!!

Jeg har gennem den sidste tid modtaget mange anmeldelser til Dansk MC Net's
Forhandleranmeldelsessider, selv om jeg troede at løbet var kørt for denne
vinter.

Da jeg jo har lavet siderne om til ASP annoncerer jeg ikke så meget her i
gruppen længere. Mest fordi det er blevet så let liiige at opdatere
siderne - og så glemmer jeg at advisere alle jer, som leder efter en god
forhandler - eller blot er nysgerrige efter at se, hvad vi mener om de
danske MC-forhandlere/værksteder.
Det er jo lige præcis det man kan se på www.dmcn.dk under "Anmeldelser" >
"Forhandlere og Værksteder"

Men: Lad anmeldelserne komme i en lind strøm - normalt er der opdateret
inden 48 timer.

For sjov skyld kan I prøve at kigge på følgende 2 links, som er alternativer
til det nuværende udseende af forhandleranmeldelsesoversigten (langt ord,
bøw):
http://www.dmcn.dk/peterhh/dmcn_anm_oversigt2.asp
og
http://www.dmcn.dk/peterhh/dmcn_anm_oversigt3.asp

Måske finder I en af dem bedre end den nuværende?

Anyway: Tillykke til alle dem, som har købt ny MC - og God Sæson til alle!
Skal vi satse på lidt færre uheld i år, end sidste år? Jeg husker at mange
skrev om vælteture i de første måneder af sæsonen

Vi ses forhåbentlig derude!

--
Mvh Peter HH
DMCN #2 - CBR600F4

Fra : Morten Dybdal

Dato : 13-03-01 00:30

"Peter H. Hasselbalch" wrote:

> For sjov skyld kan I prøve at kigge på følgende 2 links, som er alternativer
> til det nuværende udseende af forhandleranmeldelsesoversigten (langt ord,
> bøw):

Den her er bedst af de tre, hurtigere at overskue.

> http://www.dmcn.dk/peterhh/dmcn_anm_oversigt3.asp

--
Morten Dybdal

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 13-03-01 07:45

> For sjov skyld kan I prøve at kigge på følgende 2 links, som er
alternativer
> til det nuværende udseende af forhandleranmeldelsesoversigten (langt ord,
> bøw):

Og bare for at lave lidt mere rod i det har jeg et forslag til endnu en
variant. Grafik som på http://www.dmcn.dk/peterhh/dmcn_anm_oversigt3.asp
men med ratingen i farver istedet for blå.

"3" giver et godt overblik over hvor mange anmeldelser et værksted har, men
man kan ikke umidelbart se ratingen. Hvis der kommer farver på bjælkerne for
man lige den information med. Og samtidig er det meget tydeligt om det er 5
eller 25 anmeldelse der har givet ratingen.

Mvh
/A