Magneter
Fra : 9els

Dato : 27-02-03 20:53

Gennem mit virke som elite golfspiller, er jeg kommet i kontakt med et nyt
produkt. Produktet bliver lanceret i Danmark i marts 2003, kort fortalt er
det noget med magnetisme. Jeg ved ikke så meget om det endnu, men jeg ved at
mange stort sportsnavne bruger det. Tiger Wood, Jack Nicklaus, mange
skisports folk, roer, bokser. Jeg ligger inde med en liste med en masse af
disse sports folk på. Produktet er Japansk og 25 år gammelt, og har været i
USA i 20 år. Det skulle efter det som jeg har hørt fra de sports folk jeg
har talt med, give et bedre blodomløb, bedre balance og de restituere sig
også hurtigere når de bruger dette. Hvis der er nogen der er interesseret i
at høre mere om dette er de velkommen til at kontakte mig.
9els@vip.cybercity.dk

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 27-02-03 23:39

9els wrote:

Hej Niels

> [...]

> Jeg ved ikke så meget om det endnu
> Hvis der er nogen der er interesseret i
> at høre mere om dette er de velkommen til at kontakte mig.

Måske de skulle vente, til du ved lidt mere om det. Så kan det også
være, din samvittighed i mellemtiden får overbevist dig om, at du ikke
skal tage penge for ting som ikke virker.

Vil du stadig gerne sælge magnetdimser, bør du lige smutte forbi
http://usenet.dk og finde frem til de grupper, der er beregnet til
reklamer. Denne er ikke, hvilket du kan læse på:
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.helbred.behandling.alternativ.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : HAJ

Dato : 28-02-03 22:42

alt.golf.forsale må være et passende sted for dine magneter..