Outlook - fejl i help
Fra : jos

Dato : 27-02-03 19:21

Hvis jeg i Outlook går ind i help (F1) får jeg følgende meddelelse:
"msohelp har medrørt en fejl i kernel32.dll. Genstart computeren."
Det hjælper bare ikke at genstarte - jeg får samme fejl hvergang jeg
forsøger at gå ind i help.
HVAD ER DER GALT - OG HVORDAN LØSER JEG DET ?

VH
JOS

Fra : pre

Dato : 27-02-03 19:36

Det gale er den gamle historie: Herudefra er det plat umuligt at se hvilken
Outlook du slås med.
pre

mailto:perian&#64postkasse.net

Fra : jos

Dato : 27-02-03 22:24

Mange gange undskyld.
Mit system er:
Microsoft - Outlook 2000 SR-1
vh
jos

Fra : pre

Dato : 27-02-03 22:41

I så tilfælde er løsningen sandsynligvis Søg og Erstat rutinen som startes
fra Outlooks hjælpemenu. Det er en version af installeren, den tester
indholdet af alle filer.

| Mange gange undskyld.
| Mit system er:
| Microsoft - Outlook 2000 SR-1
| vh
| jos
|

| "pre" <Skriv@til.gruppen> skrev i en meddelelse
| hvilken

| > |
| > |
| > |

Fra : jos

Dato : 28-02-03 17:03

Ja tak, men jeg kan jo netop ikke komme ind i Help.
Jeg får fejlmeddelelsen nårjeg forsøger at åbne Help.
Har du forslag til hvordan jeg kommer videre - Kan jeg f.eks geninstaller
Microsoft office 2000?
vj

Fra : pre

Dato : 28-02-03 19:34

Kontrol Panel Tilføj/Fjern, så varer det bare lidt længere.

> [...]
| Jeg får fejlmeddelelsen nårjeg forsøger at åbne Help.
| Har du forslag til hvordan jeg kommer videre - Kan jeg f.eks geninstaller

| > |
| > |

| computeren."
| > | > |