Tørdragt PADI speciale og ISdyk
Fra : tSmit

Dato : 27-02-03 18:53

Hejsa,

Jeg leder efter et sted i KBH. eller omegn som arrangere tørdagts speciale.
Og det kunne fint være her i weekenden således at man kunne prøve lidt
isdyk.

Hvis I kan anbefale nogle steder må I gerne skrive ..... gerne på email så
det ikke opfattes som "skjult reklame" af mig.

Mvh.
Troels Smit

Fra : Henning

Dato : 27-02-03 21:47

On Thu, 27 Feb 2003 18:52:53 +0100, "tSmit" <REMOVETHIS601@ehp.dk>
wrote:

> [...]
>Og det kunne fint være her i weekenden således at man kunne prøve lidt

Ifølge www.aquasport.dk 's kaldender, har de tørdragtsspeciale her i
week-enden (søndag).

Fra : tSmit

Dato : 02-03-03 14:12

Doh - den besked kunne jeg ikke se før idag (søndag) :| Og det lader ikke
til at de laver flere tørdragts kurser ifølge deres plan :|

/Troels