Hemoor
Fra : pt

Dato : 27-02-03 17:39

Det er en gammel traver, men hvor er det lige man kan finde oplysninger om
stedet. Jeg mener engang at have set dybdekort o.lign. over søen.

mvh
pt

Fra : Kaz

Dato : 27-02-03 17:53

Du kan finde mere ved at søge på bla. www.yahoo.de
skriv kreidesee hemmoor... Dykningen er god dernede, men ta' "langs" i
hverdagene, da der kun er 2 toiletter til en propfuld campingplads i
weekenden...

http://www.kreideseetaucher.de/
http://www.kaikrause.de/page4.html
http://www.vist-ev.de/