Tjek mine porte
Fra : BJ

Dato : 27-02-03 16:36

Hej

På en hjemmeside jeg engang besøgte kunne jeg tjekke/scanne mit systems
sikkerhed (åbne porte ect.) Jeg kan desværre ikke huske URL`en.

Har I noget bud ?

Mvh. Bo

Fra : Devast8or

Dato : 27-02-03 16:47

BJ wrote:
> [...]
>
> På en hjemmeside jeg engang besøgte kunne jeg tjekke/scanne mit
> systems sikkerhed (åbne porte ect.) Jeg kan desværre ikke huske

http://www.dslreports.com/ måske?

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : swarn

Dato : 27-02-03 17:16

"BJ" skrev d. 27-02-03 16:36 dette indlæg :
> [...]
systems
> sikkerhed (åbne porte ect.) Jeg kan desværre ikke huske URL`en.

Jeg tror du skal prøve denne side "https://grc.com/x/ne.dll?bh0bkyd2"
der stør meget der kan bruges.

http://www.kandu.dk/

Fra : swarn

Dato : 27-02-03 17:21

Prøv denne adresse "https://grc.com/x/ne.dll?bh0bkyd2"

http://www.kandu.dk/

Fra : Sune Storgaard

Dato : 27-02-03 17:47

swarn 's insignificant opinion was stated in:
3e5e3b2d$0$119$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk

gibson suger, prøv de 2 her istedet:

http://scan.sygate.com
http://www.symantec.com/securitycheck/

--
/Sune
Fac ut vivas!

Fra : Kasper Dupont

Dato : 27-02-03 21:27

Sune Storgaard wrote:

> http://scan.sygate.com
> http://www.symantec.com/securitycheck/

Men lad nu være med at komme tilbage om to måneder og spørg
om hvad det er for nogle underlige requests, der er i din
webserver log.

De er i øvrigt blevet ændret siden den første gang jeg
prøvede deres scanner. De har helt droppet deres forsøg på
bufferoverløb, hvad det så end var for nogle buffer overløb
de forsøgte på.

Fra : BJ

Dato : 28-02-03 08:58

Tak, det var lige den jeg mente.