ATT. Radeon 9500pro ejere. opløsning ??
Fra : Palle Ib

Dato : 27-02-03 16:06

Er der en ejer af et radeon 9500pro der kan fortælle mig om det er istand
til at køre opløsningen 1280*960 ??
Har rodet efter det på nettet og intet konkret fundet. Det undrer mig
egentligt vildt at der ikke er nogen der interesserer sig for det.
For mig er det, det alt-afgørende spørgsmål mht. om jeg skal kaste mig ud i
og prøve ATI's kort frem for NVIDIA.
Hvem gider køre 1280*1024 ? Det fatter jeg i hvert fald intet af .-

Håber at høre fra nogen ejere af kortet der kan udtale sig om det af
erfaring.
På forhånd tak

mvh. Peter

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 27-02-03 16:19

"Palle Ib" <guldberg10@stofanet.dk> crashed Echelon writing

> [...]
> ud i og prøve ATI's kort frem for NVIDIA.
> Hvem gider køre 1280*1024 ? Det fatter jeg i hvert fald intet af .-

Har du evt. forespurgt ATi om deres drivere understøtter det eller vil
komme til at understøtte det?

Der har har været 2-3 andre forespørgsler i gruppen, og mange af dem af
dig.

--
Bjarke Andersen

Fra : Torben Christofferse~

Dato : 27-02-03 16:31

Jeg har 9500 pro og det kan godt køre den opløsning

torben

Fra : sam

Dato : 27-02-03 18:06

Palle Ib wrote:
> [...]
> Hvem gider køre 1280*1024 ? Det fatter jeg i hvert fald intet af .-
>
> Håber at høre fra nogen ejere af kortet der kan udtale sig om det af

Download Rage3D Tweak.
http://www.rage3d.com/
Så kan du ændre din opløsning
/sam

Fra : Henrik Lyck

Dato : 27-02-03 20:39

Det kan mit 9700 så 9500 kan sikkert også.

MVH
Henrik