Geforce 256 uden blæser ?
Fra : Kimmiboy

Dato : 27-02-03 13:18

Hej, da mit gamle Geforce 256 agp på 32 mb er begyndt at støje som en
støvsuger fra blæseren, har jeg slået blæseren fra.

Spørgsmålet er nu om grafikkortet kan holde til det ? (skal siges at det er
sjældent at jeg spiller)

Det køre fint lige nu uden brug af blæser

Mvh Kim

Fra : Thomas Hansen

Dato : 27-02-03 16:48

On Thu, 27 Feb 2003 13:17:39 +0100, Kimmiboy <Kimmiboy@mail.dk> wrote:

> [...]
> er
> sjældent at jeg spiller)
>
> Det køre fint lige nu uden brug af blæser

Hej Kim
Det kan sagtens lade sig gøre. Men du skal lige pille blæseren helt af. Og
det er også en god ide at pille køleprofilen af og komme noget ordenlig
kølepasta på. Profilen er limet på og den sidder meget sjældent ordenligt.
Dvs. at limen virker som en isolator imellem profil og gpu. Du kan brække
profilen af med en struetrække, bare du er forsigtig med ikke at beskadige
printet. Når profilen er af kan du rense limen af med en hoppykniv og noget
400korns slibepapir.
Du kan lime profilen på igen med sekundtlim eller silikone. Jeg har god
erfatinger med at lime den på med Bostiks glas silikone. Først kommer du
kølepasta på hele gpu så tager du og fjerne pastaen i to hjørner,
dirigonalt overfor hinanden. I de rene hjørner sætter du en meget lille
klat silikone og presser profilen på plads. Den skal tørre natten over så
sidder den rigtig godt fast.

/Thomas

Fra : Kimmiboy

Dato : 27-02-03 22:28

"Thomas Hansen" <thomas.hansen@image.dk> skrev i en meddelelse
newsrk9fht0x5vr97o@news.image.dk...
> [...]
> dirigonalt overfor hinanden. I de rene hjørner sætter du en meget lille
> klat silikone og presser profilen på plads. Den skal tørre natten over så

Takker for svaret

Mvh Kim