virus prog
Fra : Michael Frandsen

Dato : 27-02-03 13:15

jeg har i dag skiftet til en ny harddisk og har derefter ikke kunne starte
min norton antivirus fra nogle af drevene, jeg har også forsøgt at
installere den nye norton 2003 uden held fordi den vil have 2002
afinstalleret først (hvilket jeg ikke kan få lov til) så har jeg prøvet
mcaffe men den kan heller ikke installeres pga norton

hvordan kan jeg gennemtvinge en afinstallering af norton

Fra : LarsS

Dato : 27-02-03 18:32

Michael Frandsen skrev:

> [...]
> mcaffe men den kan heller ikke installeres pga norton
>
> hvordan kan jeg gennemtvinge en afinstallering af norton

måske et bedre svar kan fåes i news:dk.edb.sikkerhed.virus
men der findes et NAV-afinstallerings-program (ca 180Kb),
er nu har sendt til dk.binaer...
Titel: Fjern Norton A-Virus-Prgr - RemoveNAV.zip

"Posteren" skriver:

"This *gem* of a proggy removes, from deep within the entrails <g>
of the Registry, all traces of Norton (Symantec) AntiVirus, so that
if you are unable to install/re-install NAV, or run LiveUpdate
(which is what I was suffering from), you may then, afterwards,
do so.
I was in IRC (Efnet), when some Kind Soul <g> dcc'd this prog to
me; said Symantec had sent it to him ('cause he had sent them
LOTS of virii/troj) out of appreciation. Worked for me "

/LarsS