DVI ?
Fra : Lars

Dato : 27-02-03 10:41

Hvad er DVI ?
Er der nogen der har et link til snitfladen
Er der mulighed for analog RGB ud af dette interface ?
Kan der sættes analog monitor til udgangen?

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 27-02-03 11:02

<http://www.pcwebopaedia.com/TERM/D/DVI.html>

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fjern 'removespamfilter' ved svar til email.

Fra : jørn larsen

Dato : 27-02-03 11:22

"Lars" <fynm33@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvad er DVI ?
---------------------------------------
Hej Lars.

Udgang til digital-fladskærm. Der følger som regel 'DVI til VGA' adapter med
kortet, så man kan benytte udgangen til analog skærm.

Mvh Jørn

Fra : Ole Kristensen

Dato : 28-02-03 08:14

jørn larsen <jorn_l@tdcadsl.dk> skrev:

> [...]
> Hej Lars.
>
>Udgang til digital-fladskærm. Der
>følger som regel 'DVI til VGA' adapter med

Ja den har jeg prøvet på to forskellige skærme, og i begge
tilfælde mangler den blå farve, så skærmen er grønlig.
Hvad kan det skyldes ???

mvh. OKK

Fra : jørn larsen

Dato : 28-02-03 10:25

> Ja den har jeg prøvet på to forskellige skærme, og i begge
> tilfælde mangler den blå farve, så skærmen er grønlig.
> Hvad kan det skyldes ???
>
> mvh. OKK
Hej Ole.
Kan jeg ikke sige på stående fod, har ikke haft problemer med to skæeme på
mit Radeonkort (8500LE), men har du kigget i 'help' ? Du kan fx
højreklikke på ATI-ikonet ved siden af uret, og så følge vejledningen, for
du har da installeret ATI-driveren 'kontrolpanel' ? Der står bl.a. :
- - - - -

" To adjust the color of your desktop

1 Click here to view Display Properties at the Settings tab.
2 Click the Advanced button.
3 Click the Color tab.
4 In the Color Curve area, click the radio button corresponding to the
desired color component (Red, Green or Blue).
5 Move the mouse cursor over the control point, and click and hold the left
mouse button.
6 While holding the button down, drag the control point to its new location.

7 Click OK or Apply to save your new color setting."
- - - - -

Mvh Jørn