Rejseforsikring...
Fra : Ted

Dato : 26-02-03 23:51

Hej. Jeg skal til USA Fredag og 14 dage frem, og har egentlig glemt hvor
man billigt får fat i en rejseforsikring.

Nogle gode idéer ?

Hilsen

Teddy

Fra : Ted

Dato : 26-02-03 23:52

ps) IHI.dk´s server var ude af drift, så de var ret svære at få en pris
fra...

Teddy

Fra : Ole Mikkelsen

Dato : 27-02-03 21:58

> Hej. Jeg skal til USA Fredag og 14 dage frem, og har egentlig glemt hvor
> man billigt får fat i en rejseforsikring.
>
> Nogle gode idéer ?

Den 7. december 2002 havde dagbladet Politiken en sammenligning af
rejseforsikringer. Der var meget stor forskel på priserne. Et selskab, som
jeg ikke tidligere har hørt om, GoSafe, var klart billigst.
www.gosafe.dk
/Ole

Fra : Lars Brink

Dato : 28-02-03 09:35

Hej!

> [...]
> rejseforsikringer. Der var meget stor forskel på priserne. Et selskab, som
> jeg ikke tidligere har hørt om, GoSafe, var klart billigst.

Husk dog at det ikke kun er prisen som er vigtig med en forsikring.

Selv om man ikke regner med at skulle bruge den så er det en god ide at
checke service og betingelser grundigt også. Kommer du til skade en lørdag
så er det jo ikke altid det kan vente til det lille selskab åbner igen
mandag morgen. [Nej, jeg har ingen erfaring hverken gode eller dårlige med
GoSafe eller andre selskaber]

--
Mvh - Lars Brink

I have only been wrong once – that was when I thought that I was wrong.