28 Days Later
Fra : Mads Holmsgaard Erik~

Dato : 26-02-03 23:10

Hej gruppe

Hvad hedder den melodi, som bruges i traileren til 28 Days Later? Synes jeg
har hørt den før!

---
mvh
Mads
"Celerius quam asparagi cocuntur"

Fra : Kim Jensen

Dato : 26-02-03 23:16

Mads Holmsgaard Eriksen wrote:
> [...]

Den stammer så vidt jeg husker fra Brian Enos "Apollo"-album. Kan ikke
lige huske titlen, men skal da gerne finde den frem i samlingen, hvis du
insisterer

Kim Jensen
newscaster.dk - nyheder i din TaskBar eller via email

Fra : Mads Holmsgaard Erik~

Dato : 26-02-03 23:31

Kim Jensen wrote:

> Den stammer så vidt jeg husker fra Brian Enos "Apollo"-album. Kan ikke
> lige huske titlen, men skal da gerne finde den frem i samlingen, hvis
> du insisterer

Hej Kim

Tak for dit hurtige svar. Jeg vil meget gerne have titlen, for jeg er lidt
interesseret i at få fat i det nummer nemlig

---
mvh
Mads

Fra : Kim Jensen

Dato : 27-02-03 22:05

Nu kom jeg så til at høre hele pladen - for damn hvor er den lækker! Og
da jge så hørte det hele, kunne jeg jo pludselig ikke lige huske præcis
hvilken af melodierne de bruger i traileren! Jeg _tror_ dog det er
"An Ending (Ascent)".

Men hvis du kan lide nummeret, kan du ROLIGT købe hele Apollo albummet!
Det er samme mørke og svævende stil hele vejen igennem. Klart mit
favorit Eno-album!

Kim Jensen
R2DVD.com - find de billigste DVD'er i Danmark

Fra : Mads Holmsgaard Erik~

Dato : 27-02-03 23:32

"Kim Jensen" <kim@litewerx.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> da jge så hørte det hele, kunne jeg jo pludselig ikke lige huske præcis
> hvilken af melodierne de bruger i traileren! Jeg _tror_ dog det er

Det var det. Surfede lidt rundt på Amazon og fandt en lille bid af den!

> Men hvis du kan lide nummeret, kan du ROLIGT købe hele Apollo albummet!
> Det er samme mørke og svævende stil hele vejen igennem. Klart mit
> favorit Eno-album!

Lyder godt... det skal jeg helt klart have fat i! Mange, mange tak for
hjælpen....

mvh
Mads