3310 vil ikke connecte!?
Fra : Zwam

Dato : 26-02-03 22:59

Hej!

Jeg har lige forsøgt at låse en 3310 op med et datakabel, men lige menget
hvilket program jeg bruger siger den at den ikke kan connecte til mobilen.
Jeg har lige åbnet en Simens m50 op udne problemer så det er ikke computeren
der fucker. Er der nogen der har et forslag til hvad problemet så kan være??

På forhånd tak.

David

Fra : Jean

Dato : 27-02-03 09:57

Zwam skrev:
> [...]
computeren
> der fucker. Er der nogen der har et forslag til hvad problemet så kan

Hvilket styresystem bruger du?
Brug Knok Phoenix til at låse op med... er du sikker på at Nokia 3310 er
tændt, når du unlocker?

Guide:
Step by Step manual til unlock af Nokia-telefoner:

- Pil simkortet ud
- Slut telefonen med batteri og kabel til computerens COM-port
- Tænd telefon
- Start Knok Phoenix op
- Vælg model på listen
- Klik 'Modify locks' --> Reset SP locks --> Yes

(Ændre COM-port indstilling --> 'Misc' --> Select COM-port)

Mvh Jean

--
Vil du vinde rejser, dyre mobiltelefoner, tjene penge...,
så prøv Wanna-save.com! (dansk side)

Fra : Zwam

Dato : 27-02-03 16:00

Hej!

Nu spørger jeg nok lidt dumt, eftersom jeg aldrig har åbnet en nokia telefon
før - kun simens.

Jeg har købt et datakable fra www.mobilkabler.dk
http://www.mobilkabler.dk/shop/index.php?side=produkter&kategori=Datakabler%
20Nokia&id=8 Men når jeg sætter den i mobilen er der jo ikke plads til selve
batteriet! Er det mig eller har jeg misforstået et eller andet hvad det
angår?

Håber du gider hjælpe.

på forhånd tak.

David

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 27-02-03 16:03

Zwam wrote:
> [...]
> der jo ikke plads til selve batteriet! Er det mig eller har
> jeg misforstået et eller andet hvad det angår?

Du skal sætte kablet på og batteriet ovenpå kablet.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fjern 'removespamfilter' ved svar til email.

Fra : Zwam

Dato : 27-02-03 16:58

Hehe..

Har fundet ud af det!

Man skal jo kravle før man kan gå, ik'!?!

Men tak alligevel.

David

Fra : Mikkel Trabjerg Knud~

Dato : 03-03-03 11:37

Hej
Og hvor dowloader man Knok Phoenix

MVH
Mikkel

Fra : Jean

Dato : 03-03-03 12:48

Mikkel Trabjerg Knudsen skrev:
> Hej
> Og hvor dowloader man Knok Phoenix

Hej Mikkel.

Du søger bare efter det på www.google.com, så skal du nok få masser af
resultater...

Husk, at skrive nedenunder det du svarer på...

Mvh Jean