Shomiti UTP 1/IL / Century Tap
Fra : Ukendt

Dato : 26-02-03 21:55

Ja, jeg ved godt at jeg burde klaske det her opslag op i dk.marked.... men
der er ingen som ved hvad det er dér.....

Jeg har en Shomiti Tap til salg nypris 3500,- + moms - gi' et bud
(http://www.shomiti.net/shomiti/century-tap.html - det er den lille)

Perfekt hvis man vil have ids på et switched netværk og have low level
requests med....

/Troels

Fra : rea721

Dato : 26-02-03 23:05

Troels Larsen wrote:
> Ja, jeg ved godt at jeg burde klaske det her opslag op i
> dk.marked.... men der er ingen som ved hvad det er dér.....

Du er da 20% dummerer end petroleum.....

FUT

--
Rea721 AKA Leon Andrea leon@721.dk http://721.dk
Bevar Eskadrille 721 på Flyvestation Værløse

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 27-02-03 08:47

Troels Larsen skrev:

>Ja, jeg ved godt at jeg burde klaske det her opslag op i dk.marked.... men
>der er ingen som ved hvad det er dér...

Og her forstår vi ikke annoncer.

--
Bertel