billigst til London
Fra : michelangelo

Dato : 26-02-03 20:00

Hejsa, vi er tre som skal til london den 20.marts...billigst muligt....det
eneste jeg kunne komme på var SAS og mærsk, men hvad er der ellers hvis man
gerne vil flyve fra Kbh.

Lasse

Fra : Michael Christensen

Dato : 26-02-03 20:07

Eneste andet alternativ jeg kan komme i tanke om er Easy Jet:
http://www.easyjet.com/da/online/index.asp

Michael

Fra : Kenneth

Dato : 26-02-03 20:08

> [...]
> eneste jeg kunne komme på var SAS og mærsk, men hvad er der ellers hvis

RyanAir www.ryanair.com flyver fra Malmö Sturup til London Stansted. Det
afgår bus fra KBH direkte til lufthavnen i Malmö.
EasyJet flyver også til Stansted. www.easyjet.com

Kenneth
www.ziax.dk

Fra : Søren Brix

Dato : 26-02-03 20:52

> eneste jeg kunne komme på var SAS og mærsk, men hvad er der ellers hvis
man
> gerne vil flyve fra Kbh.

Hvad med flyselskabet Go eksisterer det endnu ??

Fra : Jette

Dato : 26-02-03 21:06

> Hvad med flyselskabet Go eksisterer det endnu ??

Nej, Go blev slået sammen med EasyJet.

vh/ Jette

Fra : John Sahl

Dato : 26-02-03 23:03

michelangelo wrote:
> Hejsa, vi er tre som skal til london den 20.marts...billigst
> muligt....det eneste jeg kunne komme på var SAS og mærsk, men hvad er
> der ellers hvis man gerne vil flyve fra Kbh.

British Airways flyver fra Kbh og de lander i Heathrow og der fra
er der kun 15minutter med toget ind til London.

Bestil i god tid og du får billetterne billigt.

Ikke helt så billigt som hvis du bestiller i god tid med Go/EasyJet,
eller Ryanair som flyver fra Malmø.

--
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk
Når du er træt af /Tidens Kvinder/

Fra : Heidi Berg Kristense~

Dato : 08-03-03 12:31

Hvis i skal rejse fra kbh er der nok ikke så mange andre muligheder. Jeg
skal selv til London sidst i marts, men jeg skal flyve fra Århus med
Ryanair. Vi har givet ca. 260 kr. retur for den billet.
Ryanair er udmærket at rejse med. Og hvis man bestiller i god tid får man
for det meste også en rigtg god pris.
God tur!