telmore netværkskode
Fra : Kim Bidstrup

Dato : 26-02-03 19:50

da jeg så i skrev så meget om telmores netværkskode så kan jeg bekrafte
dette her.

min og telmore email.

Hej Kim,

Telmore benytter ikke netværkskoder, da vi ikke sælger telefoner med
SIM-lock eller binding af nogen form. Så det må du meget gerne sige videre
:)

Såfremt du har yderligere spørgsmål, bedes du lave en reply på denne mail -
uden at rette i subject.

Med venlig hilsen

TELMORE Support - Brian P

www.telmore.dk

*********** REPLY PARTITION ***********

hej telmore. jeg er en glad kunde hos jer som ville spørge om et spørgsmål.
jeg så en diskution på nettet hvor det omhandlede om netværkskoder. så ville
jeg høre om i har jeres egen netværkskode bare af nysgerihed. nogen siger i
har og andre siger i ikke har.

håber i fik svaret. venter også på en mail fra debitel

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 26-02-03 19:59

>Telmore benytter ikke netværkskoder,

Der er en eller anden form for begrebsforvirring her. Telmore låser
ikke telefoner, men Telmore benytter TDCs net - og TDCs net har som
sagt en netværkskoden 238 01 (misforstå ikke "kode" - det kunne have
heddet netværksnummer eller netværks-ID i stedet).

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din mobiltelefon!

simlock.dk fejrer fødselsdag i marts, med tilbud til alle modtagere af
nyhedsbrevet - så tilmeld dig: http://www.simlock.dk/nyheder.php