sikkerheskode i 3330
Fra : Kim Bidstrup

Dato : 26-02-03 18:03

hey alle.
jeg har en nokia 3330 som engang fik vandskade og tdc kunne ikke lave den.
så fik jeg en privat person til at lave den. han arb. med electronik på en
flyvestation. så har jeg fået den tilbage nu og det er et halv år siden jeg
brugte den. så nu kan jeg sgu ikke huske om jeg har lavet sikkerheds kode på
den. men den spørger efter koden. jeg har så snakket med nokia og de skulle
have 250 kr. for at åbne den. nogen her inde der ved hvordan de gør og en
forklaring på det.

hilsen kim

Fra : Morten Skov Nielsen

Dato : 26-02-03 18:18

"Kim Bidstrup" <mulebybonden@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

skulle
> have 250 kr. for at åbne den. nogen her inde der ved hvordan de gør og en

vis du kan komme til Helsinge så kan jeg fikse den.
mvh morten

Fra : Kim Bidstrup

Dato : 26-02-03 18:38

kan det bare gøres med unlock kabel eller datakabel. bor på bornholm

Morten Skov Nielsen <mrc@sport.tdcadsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e5cf6c4$0$164$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

Fra : Th Frydensberg

Dato : 26-02-03 19:41

Kim Bidstrup wrote:

> kan det bare gøres med unlock kabel eller datakabel. bor på bornholm
ja det kan
mv th

Fra : Th Frydensberg

Dato : 26-02-03 19:46

Fra : Jean

Dato : 26-02-03 19:50

Kim Bidstrup skrev:
> [...]

skulle
> have 250 kr. for at åbne den. nogen her inde der ved hvordan de gør og en

Prøv at trykke 12345 ...

Mvh Jean

--
Vil du vinde rejser, dyre mobiltelefoner, tjene penge...,
så prøv Wanna-save.com! (dansk side)