groningen / delfzijl
Fra : Jens Nielsen

Dato : 26-02-03 17:44

er der nogen der kender et rimeligt og billigt hotel i området - vi er to
voksne og to store børn (12 og 11 år) der har brug for en enkelt overnatning
i området.

mvh
jens

Fra : DDDude

Dato : 26-02-03 21:33

"Jens Nielsen" <jensnielsen@mail.tele.dk> wrote in message
> er der nogen der kender et rimeligt og billigt hotel i området - vi er to
> voksne og to store børn (12 og 11 år) der har brug for en enkelt
> [...]

Du kan prøve denne her: http://www.xs4all.nl/~simplon/

Martijn

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 27-02-03 07:46

"Jens Nielsen" <jensnielsen@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> er der nogen der kender et rimeligt og billigt hotel i området - vi er to
> voksne og to store børn (12 og 11 år) der har brug for en enkelt
> [...]

Der findes en hotelkæde der hedder Bastion. Dem har jeg selv brugt ved flere
lejligheder, og har været tilfreds hver gang.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Poul Christensen

Dato : 01-03-03 20:52

> [...]
området - vi er to
> voksne og to store børn (12 og 11 år) der har brug for en

En søgemulighed er: www.hotels.nl

PoulC
poulc@ofir.dk