Skærme
Fijala 3554
Samsung SyncMaster 959NF
Fra : Martin Lund Kristian~

Dato : 27-02-03 00:27

Har lige fået et 5xBNC kabel til denne monitor, men er i tvivl om hvordan
man sætter ledningen rigtigt på.
Bag på skærmen er der følgende betegnelser: R, G, B, H/V og V. Ledningen er
farvekodet med farverne rød, grøn, blå, sort og hvid. De første tre er nemme
nok (Rød = R, Grøn = G og Blå = B), men de to sidste er jeg i tvivl om.

Desuden: finder en Samsung selv ud af hvilken type input (D-sub/BNC) man
benytter sig af?

Fra : M.Kay

Dato : 26-02-03 16:16

I know it's awful, but Martin Lund Kristiansen wrote to everybody in
dk.edb.hardware.skaerm saying:

> [...]
> sidste er jeg i tvivl om.
>
> Desuden: finder en Samsung selv ud af hvilken type input (D-sub/BNC)

Til det første er det bare at prøve dig frem.. der er jo kun to muligheder
Og jo den finder selv ud af det hvilket input der er det brugte

god førnøjelse
--
So - just read teh obituaries as the first thing in teh morning and if
you're not in them, make breakfast...

MEow - MegaFroupie

Fra : Martin Lund Kristian~

Dato : 27-02-03 02:10

"M.Kay" <G.i.n@ping.dk> wrote in message
> [...]
>
> god førnøjelse
> --
> So - just read teh obituaries as the first thing in teh morning and if

hrmph!

Jeg kommer først hjem om tre dage, så jeg kan ikke afprøve før...
Hvis I ved svaret kan I da godt lige komme med det
Jeg er specielt interesseret i hvordan man indstiller skærmen til at bruge
BNC!

tak

Fra : Madsen

Dato : 26-02-03 17:25

Martin Lund Kristiansen skrev:

> De første tre er nemme nok (Rød = R, Grøn = G og Blå = B), men de
> to sidste er jeg i tvivl om.

Normalt plejer det at være sådan at sort skal på VD, så den hvide
skal nok på HD. (Her er det sort og grå hvor den sorte skal på VD
og den grå på HD).

> Desuden: finder en Samsung selv ud af hvilken type input
> (D-sub/BNC) man benytter sig af?

Hvis der ikke er en omskifter-knap så gør den nok. På min Sony er
der en knap hvor jeg kan skifte imellem Input 1 og 2. Input 1 er
den almindelige D-sub og Input 2 er BNC.

Madsen.

Fra : M.Kay

Dato : 26-02-03 17:33

I know it's awful, but Madsen wrote to everybody in dk.edb.hardware.skaerm
saying:

> [...]
> der en knap hvor jeg kan skifte imellem Input 1 og 2. Input 1 er
> den almindelige D-sub og Input 2 er BNC.

Herhjemme på min egen 959Nf er farven sort også til V og grå til H/V.
Og skærmen skifter selv over til BNC når du slutter den til PC'en

--
MKay - mkay[a]mail.dk

- If we stop voting, will they all go away? -