Køleprofil til GF2 GTS
Fra : Christian

Dato : 25-02-03 23:57

Kan denne køler monteres på et GF2 GTS v7700 uden brug af lim ?
http://www.bsmultimedia.dk/info.php?id=34&PHPSESSID=f05a37e9eafcb92c5d534451
9b20f800

Mvh. Christian

Fra : Frank Andersen

Dato : 26-02-03 20:25

Hvis du har to huller til at fastgøre, er muligheden da stor.
Men tænk på at den er meget "høj" og vil fylde meget ned mod PCI-slottene.

Fra : Christian

Dato : 26-02-03 21:14

"Frank Andersen" <type411@worldonline.dk> wrote

> Hvis du har to huller til at fastgøre, er muligheden da stor.
> Men tænk på at den er meget "høj" og vil fylde meget ned mod PCI-slottene.

Yes, der er to hulle som sidder diagonalt, hvor jeg håbede at det kunne lade
sig gøre. Måske der var nogle som havde prøvet det!
Jeg er godt klar over at den fylder en del, men tak for påmindelsen :)

Christian

Fra : Frank Andersen

Dato : 27-02-03 10:31

Sådan som som Zalman lave den passer den til alt. Jeg har lige købt en, bare
for at se den.
Den passer til alt. Men der er ikke meget masse i den. Altså jeg mener en
god tyk bund til at optage varmen for at give den videre til finnerne. Jeg
tror ikke den er god til et evt. overclocket grafikkort.
Jo med en blæser på måske.
Lav en selv ud af en lille CPU-profil. Så kan du selv bestemme størrelsen og
placere hullerne.

Fra : Devast8or

Dato : 26-02-03 23:20

Christian wrote:
> Kan denne køler monteres på et GF2 GTS v7700 uden brug af lim ?

http://www.bsmultimedia.dk/info.php?id=34&PHPSESSID=f05a37e9eafcb92c5d534451
> 9b20f800
>
> Mvh. Christian

Hvis du køber den og sætter den på, så skriv lige og fortæl om den køler
kortet godt nok. Jeg har slev kigget på den til mit v7700, men er i tvivl om
den er nok.

Devast8or

--
Spamfilter activated