Metallicas nye bassist
Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 25-02-03 23:54

Fra : -V-

Dato : 26-02-03 02:50

Morten Bowman Hansen wrote:
> http://www.gaffa.dk/nyheder/view.php?news_id=10354

Glimrende nyheder!!!!

Rob Trujillo som ny bassist i The Mighty M, så har man set det med.
Eneste anke er vel, om han får lov til at udfolde sine funk-sider, som vi
kender dem fra Infectious Grooves?

Meget, meget interessant.

-V-

Fra : MCP_DK

Dato : 26-02-03 15:00

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> skrev i

> [...]
> med. Eneste anke er vel, om han får lov til at udfolde sine
> funk-sider, som vi kender dem fra Infectious Grooves?

Det håber jeg da ikke. Det funk vil SLET ikke passe ind i Metallica
stilen. Men det er fedt at de har fået en ny fast bassist.

--
Michael Petersen

Who is General Failure and why is he reading my disc?
Are you going to Roskilde Festival? Visit here first http://mcp.amok.dk

Fra : -V-

Dato : 26-02-03 18:13

"MCP_DK" <mcp_dk@e-mail.dk> skrev:

> Det håber jeg da ikke. Det funk vil SLET ikke passe ind i Metallica
> stilen. Men det er fedt at de har fået en ny fast bassist.

Du har selvfølgelig ret - funk har ikke *tidligere* været en del af
Metallica-potten.
De har dog tidligere vist sig at kunne skifte stil lidt, så det er vel ikke
helt utænkeligt, at han får lagt et slap ind hist og her?

-V-

Fra : Metal Coven.dk

Dato : 27-02-03 16:35

On Tue, 25 Feb 2003 23:53:30 +0100, Morten Bowman Hansen
<mortenNOSPAM@bowman.dk> wrote:

>http://www.gaffa.dk/nyheder/view.php?news_id=10354

Ja, hvad skal man snart tro - er det en and eller ej?

På totalrock.com står følgende at læse:

TRUJILLO JOINS BLACK LABEL SOCIETY
Ozzy bassist Robert Trujillo is to join Black Label Society for their
upcoming tour to promote new album ‘The Blessed Hellride’. This
effectively knocks him out of the running for the vacant slot in
Metallica.

Mystisk........................

--
Med Venlig Hilsen - Best Regards
Andreas

Fra : Robert Eriksen

Dato : 27-02-03 17:16

Metal Coven.dk wrote:

> [...]
> upcoming tour to promote new album ‘The Blessed Hellride’. This
> effectively knocks him out of the running for the vacant slot in

http://www.metallica.com/index.asp?item=710 giver nu gaffa.dk ret.

"METALLICA IS A FULL UNIT AGAIN!! | 02/24/2003   << GO BACK

We are so psyched and proud to share the news that we are welcoming
another brother to the family...(drumroll, Lars!)

ROB TRUJILLO JOINS METALLICA!!!"

/Robert