til san francisco om et par uger
Fra : Klaus Bergh

Dato : 25-02-03 18:03

Hej

Jeg skal et smut til san francisco om nogle uger. Nu er der jo en del
hurlumhej, med Irak-USA. Jeg mangler nogle link til sider som beskriver lidt
om rejse situationen i forskellige lande, lidt ala udenrigsministeriets
sider.

på forhånd tak

Klaus

Fra : Hafez Al-Assad

Dato : 25-02-03 19:29

Den bedste side tror jeg umiddelbart et det britiske udenrigsministerium.
Denne hjemmeside henviser det danske udenrigsministerium ofte til for
uddybende information

Martin

Fra : Lars Ehlers

Dato : 25-02-03 19:56

> [...]

lidt
> om rejse situationen i forskellige lande, lidt ala udenrigsministeriets

Hej Klaus,

Der er på trods af den spændte situation ikke nogen specielle problemer med
at rejse i USA lige nu. Jeg har for ganske nyligt rejst både indenrigs i USA
samt til og fra Europa. Sikkerhedscheck og den slags er meget grundigt, men
ellers har jeg ikke oplevet noget specielt.

Der er heller ingen problemer i selve San Francisco området. Alle
turistattraktioner er "open for business"

Rigtig god tur, jeg har naturligvis kun gode ting at sige om dit valg af
rejsemål.

--
Lars Ehlers, San Francisco
Arbejde: http://www.digitalpersona.com

Fra : Henning Nielsen

Dato : 25-02-03 21:25

Hej Klaus

Er netop hjemkommet fra San Francisco i sidste uge. Bortset fra ekstra
sikkerhedscheck i lufthavnen - og et par ekstra politibiler, der holder vagt
ved Golden Gate Bridge, så er der ikke noget der er anderledes, end det
plejer at være.

God tur

Henning