Ferielejlighed
Fra : Margit

Dato : 25-02-03 16:41

Jeg har min dejlige lejlighed - beregnet til 4 personer -
på Løkken Badehotel til udlejning i uge 14 - pris 1000,-
excl. el.
Kan ses på www.loekken-badehotel.dk

Mvh. Margit
saaj@esenet.dk

Fra : Andreas Falck

Dato : 25-02-03 17:01

Margit <saaj@esenet.dk> skrev:

> Jeg har min dejlige lejlighed - beregnet til 4 personer -
> på Løkken Badehotel til udlejning [ ... ]

Så annoncer den i en markedsgruppe!

Læs mere om brug af usenetgrupper her: http://usenet.dk

http://sdanet.dk/ + http://syndflod.dk/
*** *Alle med debatforum* ***

Fra : swarn

Dato : 25-02-03 17:18

"Andreas Falck" skrev d. 25-02-03 17:01 dette indlæg :

> Så annoncer den i en markedsgruppe!
>
> Læs mere om brug af usenetgrupper her: http://usenet.dk

> http://sdanet.dk/ + http://syndflod.dk/
> http://bibeltro.dk/ + http://bibel-skole.dk/
> *** *Alle med debatforum* ***

Hvad så med alle dine WWW adresser de hører ikke til i dk."fritid.rejse"
så ta lige og klap hesten

http://www.kandu.dk/

Fra : Mark Beaumont

Dato : 25-02-03 17:46

swarn wrote:
> Hvad så med alle dine WWW adresser de hører ikke til i
> dk."fritid.rejse" så ta lige og klap hesten

Signaturen er som et "fristed", i den forstand at afsenderen
kan skrive hvad han har lyst til.

FUT:dk.admin.netikette

Vh Mark

Fra : Jan Bøgh

Dato : 25-02-03 19:39

"swarn" <swarn.news@kandu.dk> wrote in message

> http://www.kandu.dk/

Åh - disse kandu-brugere....suuuuk!

/jan

Fra : Andreas Falck

Dato : 25-02-03 20:18

swarn <swarn.news@kandu.dk> skrev:

[ ... ]
> Hvad så med alle dine WWW adresser de hører ikke til i
> dk."fritid.rejse" så ta lige og klap hesten

Det gør de da i allerhøjeste grad - så længe de *kun* befinder sig i
min signatur. - Men sådan noget ville du jo have vidst såfremt du
havde gjort dig den ulejlighed at finde ud af hvad usenetgrupper er
for en størrelse inden du sprøjter uvedkommende og irrelevante indlæg
ud i gruppen

> http://www.kandu.dk/

Ja vejen til en så hurtig løsning at man slet ikke aner hvad man har
med at gøre.

Gad vide hvornår udbyderne finder ud af at spærre for den slags
amatørforbindelser til usenet!

Fra : Peter Lauridsen

Dato : 25-02-03 21:14

"swarn" <swarn.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Så vidt jeg har forstået, er formålet med at folk annoncerer i de korrekte
newsgroups, at sparer "båndbredde" (bits sendt). Der sendes helt utroligt
mange mails hvori bedrevidende irettesætter andre og hvori irettesatte
forsvarer sig. Endvidere er der alt for mange newsgroups. Der spildes og
forvirres. Forslag: Udeluk de bedrevidende og nedlæg overflødige grupper.

Hilsen Peter

Fra : Andreas Falck

Dato : 25-02-03 21:25

Peter Lauridsen <plau@vip.cybercity.dk> skrev:

> Forslag: Udeluk de bedrevidende
> og nedlæg overflødige grupper.

Et endnu bedre forslag: udeluk ignoranterne der ikke selv vil medvirke
til at grupperne kan fungere optimalt

FUT dk.admin.netikette

Den rigtige anvendelse forøger risikoen for at graden af
misforståelser bliver væsentlig reduceret

Fra : Jan Bøgh

Dato : 26-02-03 18:30

"Peter Lauridsen" <plau@vip.cybercity.dk> wrote in message
> "swarn" <swarn.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> forsvarer sig. Endvidere er der alt for mange newsgroups. Der spildes og
> forvirres. Forslag: Udeluk de bedrevidende og nedlæg overflødige grupper.

Hvem dælen har dog tvunget dig på usenet?
Fyldt med bedrevidende fjolser og overflødige grupper.
Lad dig ikke presse - tag det store skridt og drop usenet.
Alle vi andre er her frivilligt!

vh
Jan

Fra : Margit

Dato : 25-02-03 18:43

Hvor finder jeg den markedsgruppe?
Mvh. Margit

Fra : Andreas Falck

Dato : 25-02-03 19:20

Margit <saaj@esenet.dk> skrev:

> Hvor finder jeg den markedsgruppe?
> Mvh. Margit

Se en liste her: http://usenet.dk/grupper.pl?list=dk.marked.privat

Og her kan du se hvordan man mest hensigtsmæssigt citerer og svarer på
et indlæg, bl. ved at svare *under* der der svares på, og ved at
bortklippe alt det der ikke er strengt nødvendigt for at se og forstå
hvad der svares på. - Læs mere i linket i min signatur.

Fra : Margit

Dato : 26-02-03 18:24

> Se en liste her: http://usenet.dk/grupper.pl?list=dk.marked.privat

Tak for hjælpen. Jeg vidste ikke, hvor jeg skulle poste den.
Mvh. Margit

Fra : Andreas Falck

Dato : 26-02-03 22:41

Margit <saaj@esenet.dk> skrev:

> Tak for hjælpen. Jeg vidste ikke, hvor jeg skulle poste den.
> Mvh. Margit

Det var en fornøjelse at kunne hjælpe dig - og også en stor fornøjelse
at se hvor lærenem du er.

Nu ved jeg ikke om du er "ny" her i nyhedsgrupperne. I så fald tror
jeg du kan få en del god udbytte af læse lidt med i news:dk.velkommen.

Iøvrigt er der rigtig megen god information at hente på
http://usenet.dk med tilhørende undersider.