Musik fra alperne
Fra : Jytte

Dato : 25-02-03 15:01

Jeg hørte i dag i P1 omtale og uddrag af en cd med folkemusik fra
alperne, tror jeg nok.
Jeg fik desværre ikke fat i titlen.
Er der nogen der kan hjælpe mig med titlen?

Hilsen
Jytte

Fra : Jonas Bille

Dato : 25-02-03 22:28

d. 25/02/03 15:01 skrev Jytte (slet SBWAB) på vingekatten@SBWABmail.dk i
artiklen 10461817630.276962065107188@dtext.news.tele.dk:

> [...]
> alperne, tror jeg nok.
> Jeg fik desværre ikke fat i titlen.
> Er der nogen der kan hjælpe mig med titlen?

P3 plejer at lægge deres playlister ud på nettet... mon ikke også P1 gør
noget lignende? Har lidt svært ved at hjælpe dig, da du ikke skriver hvornår
du hørte det... (altså nærmere tidspunkt...) Men prøv dr.dk...

hilsen, Jonas

Fra : Jytte Baumkirchner

Dato : 26-02-03 07:20

Det var i går formiddags, det nærmere tidspunkt kan jeg ikke huske.
Der blev omtalt at der var 20 forskellige dialekter i alperne, og man hørte
forskellig sang og musik derfra.
Til sidst blev der nævnt at der var udkommet en cd på forlaget "Rough Guys",
jeg fik desværre ikke fat i navnet. Hvis ikke jeg kan finde den på nettet må
jeg ringe til P1.
Hilsen
Jytte