Andet telekom.
jakjoe 1141
Benjamin... 1084
BeoCom 4?
Fra : Jesper Winding

Dato : 25-02-03 13:16

Så lige Lasse Sonnes spørgsmål fra d. 5-2-03. og prøver lige igen.

Er der ingen der har rusket og rystet lidt med BeoCom 4 endnu? Er den noget
ved?
--
Jesper

Fra : Jesper Winding

Dato : 27-02-03 17:42

Nå men så lad mig selv :)

Kunne ikke stå for fristelsen! købte den i sort, og lad mig sige med det
samme, den er flot. Den er fand'me flot!!

Når den står på bordet er det en samlet skuptur der bare skriger "Feeed"

Menuen er simpelt bygget op - scrollhjulet i håndsættet er joystikket hvor
alle menuerne styres fra, og det er virkelig simpelt. Displayet er oplyst
når telefonen bruges, og tekst fremstår tydeligt.

Lyden er noget af det bedste jeg har hørt i en telefon. Man har en
ubeskrivelig lyst til at vende hovedet fordi man forventer personen står ved
siden af en. Når jeg spørger folk, siger de at lyden den anden vej er
tydelig og meget klar.

Rækkevidden er fin i et parcelhus - Ingen problemer med at gå ind i andre
rum, eller selv et godt stykke uden for huset er der ingen problemer.

Jeg kan klart anbefale den. den føles robust og solid. og ser meget flot ud.

--
Jesper