GF4 TI4200
Fra : Morten

Dato : 25-02-03 12:52

Jeg skal ud og købe et TI4200 men hvilke mærke skal man købe.

Fra : Martin K

Dato : 25-02-03 18:02

Morten wrote:
> Jeg skal ud og købe et TI4200 men hvilke mærke skal man købe.

Jeg stod i samme situation for 2 uger siden... efter 2½ måneds overvejelser
blev det til et Asus V9280/TD. Det er sq super

--
Martin K

Fra : Camain

Dato : 25-02-03 18:06

Jeg modtager dette på fredag, det bliver spændende at teste det..
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1365027895

Venligst

Jesper B.

Fra : Martin K

Dato : 25-02-03 18:22

Camain wrote:
> Jeg modtager dette på fredag, det bliver spændende at teste det..
> http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1365027895

Kan den pris være rigtig... er det den pris du skal give for det? For så er
det satme et godt køb da!

--
Martin K

Fra : Kim

Dato : 25-02-03 20:52

"Martin K" <kirschmeyer@REMOVETHIShotmail.com> wrote in message

> Kan den pris være rigtig... er det den pris du skal give for det? For så
er
> det satme et godt køb da!

Ja jeg har også bestilt et, og jeg tror sku prisen er god nok :)
her er en test af kortet.
http://www.guru3d.com/review/xfx/geforce4ti4200/

Fra : Martin K

Dato : 25-02-03 21:20

Kim wrote:
> Ja jeg har også bestilt et, og jeg tror sku prisen er god nok :)
> her er en test af kortet.
> http://www.guru3d.com/review/xfx/geforce4ti4200/

Det må jeg nok sige... Meen det er jo ikke et Asus, og det har jo ikke 128
MB ram!

--
Martin K (der jo skal retfærdiggøre sit køb på en eller anden måde)

Fra : Camain

Dato : 25-02-03 21:06

Prisen skulle være god nok, og kortet er efter sigende suverænt, men jeg ved
det som sagt ikke før jeg har det i maskinen.
Regner med det sker fredag omkring kl. 15.

Der er 2 forhandlere der har kortet til ca. samme pris, så den må jo være
god nok. Desuden er der lang tid til 1 april endnu..

Jesper B.

Fra : Kristian Dorland

Dato : 25-02-03 21:37

> Der er 2 forhandlere der har kortet til ca. samme pris, så den må jo være
> god nok.

Tja, jeg er næsten sikker på at de to forhandlere er den samme. Layoutet på
deres sider matcher (med nogle små forskelle), og telefonnumrene er de
samme. Men det er stadig et godt tilbud :)

mvh
Kristian

Fra : Kristian Dorland

Dato : 25-02-03 21:40

> Jeg modtager dette på fredag, det bliver spændende at teste det..
> http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1365027895
>
> Venligst
>
> Jesper B.

Skriv endelig tilbage til gruppen når du har testet det! Umiddeltbart ser
det jo ud som et godt tilbud :)

mvh
Kristian

Fra : Martin K

Dato : 26-02-03 15:47

Camain wrote:
> Jeg modtager dette på fredag, det bliver spændende at teste det..
> http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1365027895

Har I bemærket at ovenstående link nu er dødt? Samt at den nu er
nedenstående der er det korrekte? Prisen er fordoblet! Er det bare mig
eller?

http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1365027896

--
Martin K

Fra : Kim

Dato : 26-02-03 16:17

> Har I bemærket at ovenstående link nu er dødt? Samt at den nu er
> nedenstående der er det korrekte? Prisen er fordoblet! Er det bare mig
> [...]

Jep det var et super tilbud de havede, og det kommer ikke igen,
prisen på de næste der kommer vil være 1248,-
og der vides ikke hvornår de er på lager igen :)
http://www.pc-netto.dk/templates/product.asp?ProductGuid=PVT28AMT

Fra : sam

Dato : 26-02-03 16:17

Martin K wrote:

> Har I bemærket at ovenstående link nu er dødt? Samt at den nu er
> nedenstående der er det korrekte? Prisen er fordoblet! Er det bare mig
> [...]

Ovenstående link er også et 128 Mb GF4-4200
Den andet GF4 kort var på 64 Mb

Fra : Joe Sandøe

Dato : 26-02-03 17:24

"sam" <sam@pc.dk> wrote in message

> Ovenstående link er også et 128 Mb GF4-4200
> Den andet GF4 kort var på 64 Mb

Samt med både video Ind og out, hvilket også trækker meget op i prisen. Så
dette kort er forhåndsvist også et meget billigt kort.
VH Joe

Fra : Kim

Dato : 28-02-03 16:40

"Camain" <oraklet@NOSPAMborger.ringe.dk> wrote in message
> Jeg modtager dette på fredag, det bliver spændende at teste det..
> http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1365027895

Har du modtaget dit kort?, jeg tror sku ikke at vi får det kort, nu har jeg
også lige undersøgt pc-netto.dk og officeit.dk som er en og samme biks,
og det er sku ikke et godt ry de har, så jeg tror det var et PR stunt fra
deres
side.
http://www.firmcheck.dk/Info.asp?website=www.pc-netto.dk

Fra : Camain

Dato : 28-02-03 19:24

> [...]
> også lige undersøgt pc-netto.dk og officeit.dk som er en og samme biks,
> og det er sku ikke et godt ry de har, så jeg tror det var et PR stunt fra

Nope har ikke modtaget kortet, men har en ordrebekræftigelse.
Den mener jeg tjener som fuldgyldigt dokument (spørger i dk.videnskab.jura)
Og jeg er villig til at gå langt for mit grafikkort.

Jesper B.

Fra : Kim

Dato : 28-02-03 20:25

> Nope har ikke modtaget kortet, men har en ordrebekræftigelse.
> Den mener jeg tjener som fuldgyldigt dokument (spørger i
dk.videnskab.jura)
> Og jeg er villig til at gå langt for mit grafikkort.

Jeg modtog også min ordrebekræftigelse for 2 dage siden,
men jeg har efterfølgende ikke kunne komme i kontakt med dem,
hverken pr telefon eller mail, jeg ville vide om mit kort er sendt afsted.
prøv evt at læse her.
http://www.hardwareonline.dk/traad.asp?fID=2&tID=68471
http://www.hardwareonline.dk/traad.asp?fID=2&tID=69446

Fra : TBP

Dato : 26-02-03 07:18

Hej.

Får formentlig denne idag: MSI MS-8894 Geforce4 Ti-4200 VTD8X 1759,-kr. inc
porto.
Giver lige en melding når jeg har checket den.........glæder mig!

Torben

Fra : TBP

Dato : 26-02-03 22:25

Hej.

Så kom den og den kører som en drøm! Kører som en start 580 på memory/285
på core.Ingen sære artifakter eller lign. Mon ikke den kan køre 600/300 ?

Torben

Fra : Lars Olsen

Dato : 27-02-03 09:54

"TBP" <torbenbp@mail.dk> wrote in message

> Hej.
>
> Så kom den og den kører som en drøm! Kører som en start 580 på memory/285
> på core.Ingen sære artifakter eller lign. Mon ikke den kan køre 600/300 ?

Det kan den nemt, det gør min derhjemme uden problemer. Selv under
belastning ligger temperaturen kun på omkring 41-42 grader Det er et
godt og lydsvagt kort jeg godt kan anbefale

Mvh, Lars