skod AD-aware 6.0
Fra : kim

Dato : 24-02-03 22:27

Min nye ver. 6.0 som jeg kører på en XP, ja så når jeg vil
slukke min pc'er, vil den ikke før jeg har afsluttet
Ad-watch 3.0.. og hvis jeg afslutter Ad-watch 3.0 først
kan jeg uden problemer lukke XP ned...
Det gjorde min ver. 5.83 ikke...

Har andre dette problem og hvordan fjerner man det ?

Mvh Kim

Fra : gats

Dato : 26-02-03 17:43

kim wrote:
> [...]
> kan jeg uden problemer lukke XP ned...
> Det gjorde min ver. 5.83 ikke...
>
> Har andre dette problem og hvordan fjerner man det ?

Du skal hente Build 1.62, så er problemet væk.

Fra : B.R.

Dato : 26-02-03 18:32

gats wrote:

> Du skal hente Build 1.62, så er problemet væk.
>
> mvh

Hvordan henter du den?
Jeg har hentet og betalt for version professinal og har fået build 158 som
giver problemet, men jeg kan ikke få lov at hente en anden version uden der
igen bedes om betaling og via update får jeg kun de ny referencefiles?

Bjarne
Fjern no spam i mailadresse
Denne mail er kontrolleret med Norton Antivirus 2002

Fra : gats

Dato : 26-02-03 19:03

> [...]
> 158 som giver problemet, men jeg kan ikke få lov at hente en anden
> version uden der igen bedes om betaling og via update får jeg kun de

Du du betalte for den fik du tilsendt et link til en side hvor du kunne
hente den.
Det link skal du bruge igen.

Fra : B.R.

Dato : 26-02-03 19:26

gats wrote:

> Du du betalte for den fik du tilsendt et link til en side hvor du
> kunne hente den.
> Det link skal du bruge igen.
>
> mvh

Tak, det gør jeg

Fra : Anders Lund

Dato : 27-02-03 00:14

B.R. wrote:

> [...]
> 158 som giver problemet, men jeg kan ikke få lov at hente en anden
> version uden der igen bedes om betaling og via update får jeg kun de

Jeg fik en mail om at der var kommet en build 162 - sammen med link +
brugernavn + adgangskode til at hente den.
--
Anders Lund - spam2003@andersonline.dk
OE-QuoteFix - Et Outlook Express must - http://flash.to/oe-quotefix