Kundeservice hos Telia
Fra : Hans Andreas Setvik

Dato : 24-02-03 21:28

Er det fordi jeg er nordmann, eller har Telia en ekstremt dårlig
kundeservice...det virker som de har minimal kontroll på de fejl som evt.
oppstår?!?!

--
Hans Andreas Setvik

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 26-03-03 06:03

> Er det fordi jeg er nordmann, eller har Telia en ekstremt dårlig
> kundeservice...det virker som de har minimal kontroll på de fejl som evt.
> oppstår?!?!
Det er IKKE fordi at du er nordmand. De har "bare" en ekstremt dårlig
service (gælder vist for alle). Jeg syntes at du burde skifte selskab.

Mvh.
Martin Jørgensen.

Fra : frodeingar

Dato : 13-05-03 13:33

Hehe, du kan og syte.....

jeg er en treig jævel og svare til deg. driver og søker etter deg på
nettet, men jeg finner deg faen ikke. Håper dette funker.

om du ser dette så kan ikke du sende meg en mail; frodeih@fastmail.fm

frode

http://www.kandu.dk/

Fra : frodeingar

Dato : 13-05-03 14:39

Halo hansa.

Send meg en mail, sliter med å få tak i deg.

Frode hardersen (frodeih@fastmail.fm

http://www.kandu.dk/