WinFast A250 ULTRA TD GF4-TI4600
Fra : Tobias Nielsen

Dato : 24-02-03 19:37

Hejsa

Jeg har et WinFast A250 ULTRA TD (GF4 TI4600kort)
http://www.leadtek.com.tw/www/Web_Leadtek/vga/WINFAST_A250UltraTD.asp

Har dog det problem at kortet støjer en del. Er der nogle der har prøvet at
skifte blæsere på denne type kort... og til hvilken type? Jeg har set flere
guides til montering af en passiv køler, det var dog en anden producent.

Det er sådan set lige gyldigt om der er tale om passiv eller normal køling,
bare støjniveauet bliver mindre og kølingen forbliver som den er (eller
bliver bedre). Jeg kunne i fremtiden have lyst til at prøve at OC'e kortet
lidt, men har nu ikke haft held med det so far.

Med venlig hilsen
Tobias