unlock i xp?
Fra : Janus Olsen

Dato : 24-02-03 17:19

Hej
er der nogen der kender til et unlock program der med sikkerhed virker i
alle xp'er, jeg har prøvet med knok phoenix build 1 rolis 1.8 og eeprom
tool.
Andre forslag?

MVH Janus Olsen

Fra : Jean

Dato : 24-02-03 18:32

Janus Olsen skrev:
> er der nogen der kender til et unlock program der med sikkerhed virker i
> alle xp'er, jeg har prøvet med knok phoenix build 1 rolis 1.8 og eeprom
> tool.
> Andre forslag?

Hvis det er Nokia, så er "Knok Phoenix" et godt valg... osse under XP...

Mvh Jean

--
Vil du vinde rejser, dyre mobiltelefoner, tjene penge...,
så prøv Wanna-save.com! (dansk side)

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 24-02-03 18:54

> Hvis det er Nokia, så er "Knok Phoenix" et godt valg... osse under XP...

Nogle er bare uheldige... har prøvet på en US#2600 med og uden userports
uden held. Lavede så en helt ny installation af win xp dk pro, men heller
ikke her virker nogle af programmerne. Har igen prøvet både med og uden
userports.

--
mvh Kasper

Fra : Janus Olsen

Dato : 24-02-03 19:26

> [...]
> uden held. Lavede så en helt ny installation af win xp dk pro, men heller
> ikke her virker nogle af programmerne. Har igen prøvet både med og uden
Hej
det er desværre også min erfaring, jeg skifter sgu tilbage til 98se det ved
man da hvad er .
MVH Janus Olsen

Fra : Jean

Dato : 24-02-03 21:41

Janus Olsen skrev:
> Hej
> det er desværre også min erfaring, jeg skifter sgu tilbage til 98se det
ved
> man da hvad er .

Du kan da bare installere XP og Win98 på samme PC, så vælger man bare i
opstarten... det fungerer ganske udemærket.

Mvh Jean

Fra : Jean

Dato : 24-02-03 21:39

Kasper Vibe Grevsen skrev:
> [...]
> uden held. Lavede så en helt ny installation af win xp dk pro, men heller
> ikke her virker nogle af programmerne. Har igen prøvet både med og uden

Jeg tror, det er fordi programmet ikke bliver indstillet rigtigt. Man skal
jo vælge den rigtige COM-port i programmet... (hvis man bruger datakabel)

Mvh Jean

Fra : Don_E

Dato : 24-02-03 18:39

"Janus Olsen" <janus@basicelectronics.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er der nogen der kender til et unlock program der med sikkerhed virker i
> alle xp'er, jeg har prøvet med knok phoenix build 1 rolis 1.8 og eeprom

Bruger selv : NokTool 18 by Rolis v1.8
og Nokia Tool by Jordik v3.21
OS: WinXP-PRO-DK

--
/DonE

Fra : NKSDK

Dato : 24-02-03 20:08

Hej Janus

Smut ind på www.b-phreaks.co.uk og hent deres Eeprom Tools 4.0 - i
deres info skriver de i hvert fald, at programmet er blevet
xp-kompatibelt.

Mvh

NKSDK

http://www.kandu.dk/

Fra : Morten Skov Nielsen

Dato : 24-02-03 19:15

> [...]
> er der nogen der kender til et unlock program der med sikkerhed virker i
> alle xp'er, jeg har prøvet med knok phoenix build 1 rolis 1.8 og eeprom

højre klik på din exe fil og vælg en anden windows dette gælder for næsten
alle programmer som har det svært med win xp
mvh morten