cirkusmusik
Fra : Thomas Bertelsen

Dato : 24-02-03 19:13

Hejsa
Jeg leder efter noget cirkus-agtigt musik - er der nogen der ligger inde med
noget

Thomas Bertelsen

Fra : Brian Isen

Dato : 24-02-03 19:48

"Thomas Bertelsen" <thomas@division.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
> Jeg leder efter noget cirkus-agtigt musik - er der nogen der ligger inde
med
> noget
>
> Thomas Bertelsen

Hmm - Agtigt?
Kunne være : Kaizers Orchester
Benny Andersons orkester

/Brian

Fra : Thomas Bertelsen

Dato : 24-02-03 19:56

Hej Brian
Jeg tænker mere specifikt på det musik der bliver spillet i cirkus når
klovnene kommer ind og fjoller
Thomas

Fra : Uffe Holst

Dato : 24-02-03 20:32

In an article of 24 Feb 2003 Thomas Bertelsen wrote:

> Jeg tænker mere specifikt på det musik der bliver spillet i cirkus når
> klovnene kommer ind og fjoller

Prøv at spørg på dit musikbibliotek.

--
Uffe Holst

Fra : Brian Isen

Dato : 24-02-03 20:43

> Hej Brian
> Jeg tænker mere specifikt på det musik der bliver spillet i cirkus når
> [...]
Pas - beklager

/Brian

Fra : Troels

Dato : 24-02-03 20:53

> Jeg tænker mere specifikt på det musik der bliver spillet i cirkus når
> klovnene kommer ind og fjoller
> Thomas

Der er jo P-Control med The Clown Song. Den er godt nok nok en anelse
dyster...

/Troels

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 24-02-03 23:11

Således skrev "Troels" <tllund@[nof******spam]hotmail.com> i
dk.kultur.musik Mon, 24 Feb 2003 20:52:50 +0100:

>Der er jo P-Control med The Clown Song. Den er godt nok nok en anelse
>dyster...

Stort set alt med Insane Clown Posse vil nok hellere ikke falde i
særlig god jord...

Men ellers kan jeg se at mit bibliotek anbefaler

>Berdino, Benny
>Titel
>Cirkus Arena præsenterer / Benny Berdino med Cirkus Arena's Husorkester under ledelse af Lasse Nørager ... [et al.] / producer og mix: Sten Lindegaard
>Forlag
>[S.l.] : Thor, [2000].
>Nummer
>ThorSPMV 122002
>Fys.beskr.
>2 cd'er

som indeholder:

 Cirkus
* Ni elefanter kom marcherende
* Til næste år
* Kamelen Tamara
* Kom ta' med mig i Cirkus
* Fidelibumbum
* Cirkusvisen
* Cirkus i byen
* Pjerrot i Cirkus
* Det farende folk
* Dumme-Peter
* Tryllekunstnersang
* En lille klovn
* Cirkusprinsessen
* Når lysene slukkes
* Cirkus Arena
* Åbning 2000
* Cirkussangen
* Viva Espana
* Cirkus Arena march
* Swing trapeze
* Get on board
* Dziadek Dixi
* Tell her about it
* Buddy Samba
* The herd
* Safari
* Festo do interior
* Over the rainbow / sang: Benny Berdino og Hele Danmarks
Pjerrot / sang: Hele Danmarks Pjerrot / sang: Hele Danmarks Pjerrot

Der må næsten være noget der?

Knud
--
Nunc est bibendum

Fra : Troels

Dato : 24-02-03 23:22

> * Kamelen Tamara
> * Fidelibumbum
> * Pjerrot i Cirkus
> * Dumme-Peter
> * Dziadek Dixi

Alle klassikerne kan jeg se

/Troels

Fra : Ukendt

Dato : 24-02-03 22:49

"Thomas Bertelsen" <thomas@division.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg tænker mere specifikt på det musik der bliver spillet i cirkus når
> klovnene kommer ind og fjoller...

Kan det være f.eks. "Gladiatorernes Indtogsmarch"?

/Michael.

Fra : Troels

Dato : 24-02-03 20:50

> Hejsa
> Jeg leder efter noget cirkus-agtigt musik - er der nogen der ligger inde
med
> noget

Hvad med Kim Larsens Om lidt blir her stille det ER jo en cirkussang

/Troels

Fra : Ukendt

Dato : 24-02-03 22:45

"Thomas Bertelsen" <thomas@division.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg leder efter noget cirkus-agtigt musik

Hvad med "Sabeldansen"?
Kender desværre ikke hvem der skulle have indspillet den, men mener dog at
have hørt Shubidua spille den i et tv-program en gang...
Hvad siger Karina til det? (tager jeg fejl?)

/Michael.

Fra : Peter G

Dato : 26-02-03 08:27

"Michael Alø-Nielsen" <ingen> wrote:

>Hvad med "Sabeldansen"?
>Kender desværre ikke hvem der skulle have indspillet den, men mener
>dog at have hørt Shubidua spille den i et tv-program en gang...
>Hvad siger Karina til det? (tager jeg fejl?)

Nej du gør ej. Den findes bl.a. på pladen "Live Og Glade Dage"

--
M.v.h. / Kind regards, Peter. Email address works.
Gruppen har en OSS (Ofte Spurgte Spørgsmål), ja den har så:

Fra : Ukendt

Dato : 24-02-03 23:10

"Thomas Bertelsen" <thomas@division.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg leder efter noget cirkus-agtigt musik...

"B Bumble & the Stingers - Bumble Boogie"
kunne også være et bud?

/Michael.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 24-02-03 23:51

> [...]
> Hejsa
> Jeg leder efter noget cirkus-agtigt musik - er der nogen der ligger inde

Man kunne jo bruge lidt af musikken fra Cirkus Buster, men det kan være der
er for meget snak med ??

M.V.H.....Benny..

Fra : Lars Lienhøft Larsen

Dato : 25-02-03 09:57

> [...]
> Hejsa
> Jeg leder efter noget cirkus-agtigt musik - er der nogen der ligger inde

Hvad med titelmelodien til Benny Hill?

Mvh. Larsen

Fra : Lars Lienhøft Larsen

Dato : 25-02-03 09:57

Fra : Thomas Bertelsen

Dato : 26-02-03 14:02

Hejsa
Tak til alle for de gode forslag - har fundet noget jeg kunne bruge!
Tak tak tak, for jeres tid!

Thomas